30 Kasım 2010 Salı

günümün bonusu

Kitapçımın 20 tlden 1 lira bile indirmediği İstanbul Hatırası kitabını yanında bonusu olan Çıplak Ayaklıydı Gece kitabıyla beraber 18 liraya aldım mı ;evet aldım:)
peki bunu nasıl yaptım?
işte böyle..

28 Kasım 2010 Pazar

kitap mimi


mim olaylarına pek sıcak bakmadığım halde kitap üzerine olunca kabul etmeden duramadım..
zira kitap okumak ,kitap konuşmak ,kitaplara dokunmak en büyük zevkim ..
beni mimleyen sevgili ruşen ablam ve sevgili sanem'e teşekkür edip mim gereği elime aldğım kitabın 55. sayfasından bir paragrafı aktarıyorum..
''şimdi ölmek istemiyorum ! diye bağırdı.Hala başım ağrıyor!Cennete baş ağrısıyla gitmek istemiyorum ,bütün aksiliğim üstümde olacak ve Cennet'in tadını çıkaramayacağım!! ''
alıntı yaptığım kitabın adı ''Bir Otostopçunun Galaksi Rehberi 5li cilt''

26 Kasım 2010 Cuma

Hayvan Mezarlığı

uzun zaman önce okumuştum bu kitabı..Böyle canımın sıkıldığı bir kış günüydü yine..sonra kitabı kaybettim gittim tekrar satın aldım..
annem başta olmak üzere tüm çevrem baskıya uğraşmıştır bu kitabı okumaları için..
büyükbabamın ölümünden sonra okuduğum için beni korkutucu yanından çok ''ben olsaydım ne yapardım'' sorusu meşgul etti uzun bir süre..
zira ailemiz bir kasabaya yerleşiyor ve karşı komşuları tarafından hayvan mezarlığı denilen bir yerle tanıştırılıyorlar..
bu mezarlığa gömülen hayvanlar bir zaman sonra dirilip geri dönüyor..Dönüyor ama hayvan o hayvan değil maalesef..çok sevdiğiniz kediniz bir zombi halinde evde salınmaya başlıyor..
mantıken hayvanlar geri dönüyorsa insanlar da gömüldüğünde geri döner olayı başlıyor bu noktada..
çok sevdiğiniz ,ölümünü kabullenemediğiniz birini ;zombi olup ruhsuz ruhsuz yanınızda bulunacağını bile bile gidip oraya gömer miydiniz?
..
aynı evde kaldığımız dönem ayşe de kitabı mutlaka oku baskılarıma dayanamayıp okumuştu..garibim uzun bir süre evde kedi sesleri duydu:)
filmi de varmış ama biz izlemedik bir de izleseydik nolurduk bilmiyorum


aha tipe bak kedide;




24 Kasım 2010 Çarşamba

ne diyorduk..



kardeşim geldi nihayet...bayramın birinci günü 00,20 de diyarbakır uçağı iniş yapmıştır anonsunu duyduğumuzda kapıya yöneldik..
çıkış kapısı açıldığı an hayatımın şokunu yaşadım..zira bir uçak dolusu asker üstümüze akın akın geliyordu:)resmen uçak kiralamışlar..
evde durumlar sakin..başlarda birmilyonsekizyüzon kez asker hatıralarını dinliyor olsak da çabuk toparladı kendisini..oradan hiç dönmeyecekmiş gibi geliyordu bana..


...


bayramda Eyüp Sultan ziyaretim oldu..zamanında kendisini rüyamda görmüştüm ve çok farklı bir rüyaydı..şimdi ne zaman içim sıkılsa orda alıyorum soluğu..
bayram olduğu için çok kalabalık bir ortamdı haliyle..ama maalesef türbanlı hanımların suratlarında beş karış makyajla namaz kıldığına şahit oldum..
Acaba ben mi yanlış biliyorum abdest olayını ..ilginçti..


....



bu da bizim fabrikanın tanrı misafiri ..onu ısıtma çözümümüz ilginç olsa da çok eğleniyoruz:)bizimkiler alex ismini taksa da o benim için milan baros:)

...

kitap olayına gelince..bir ara o kadar çok kopmuştum ki kitaplarımdan..Ne zamandır istediğim Bir Otostopçunun Galaksi Rehberi hediye edildi bayramda :)kitaptan daha iyi bir hediye düşünemiyorum zaten:)

12 Kasım 2010 Cuma

cuma durum raporu..


*kardeşimin gelmesine son 4 gün kaldı..bayramın birinci gecesi uçaktan inecek ..Allah geride kalan tüm askerlerimizi korusun inşallah..
.
*bayram boyunca kafamdaki kendi işimin araştırmasını yapıyor olacağım..umut fakirin ekmeği:)
.
*bu hafta kafamı işlerden kaldıramadım..eve gelince de doğru yatağa..ama öyle güzel uykular uyudum ki..hiç çıkasım gelmedi o yataktan..
.
*temel ihtiyaç alışverişlerimi bile çıkıp yapamıyorum ..o derece yoğunluk yaşadım..çarşıya da uzak oturuyor olmamız buna etken oldu sanırım..
.
*kardeşimin gelmesine 4 gün kaldığı halde bir türlü odasını girip hazırlayamıyorum..hala inanamıyorum sanırım..
.
*notlarımı tutabileceğim karalama yapabileceğim bir defter istiyorum kendime..aklıma geleni geldiği anda yazmak,kafamdaki çizimi tam o anda çizmek istiyorum..
.
*eskiden işim planlamayla ilgiliydi ve sürekli üretim içindeydim..projelerin çiziminden sevkiyatına kadar tek başıma ilgileniyordum ama üretimin o kokusunu o telaşını özlediğimi farkettim..
.
*tv koltuğum havlayan kedim tarafından istila edildi ve asla ordan kıpırdamıyor!
.
*şu sıralar hangi yazıya baksam ''Aşk mümkün müdür hala?''sorusuyla bitiyor..benim neyim eksik; ''telgrafın tellerine kuşlar mı konar?''

11 Kasım 2010 Perşembe

eski dost


herkes malının tarlalarının peşine düşmüşken bana büyükbabamdan kalan tek miras..

küçükken babasının ona aldığı mızıka..
onu çantamın içinde bulduğumda eski bir dosta rastlamış gibi oldum..
gözlerimi kapattığımda hala kulağımda büyükbabamın çaldığı ''süt içtim dilim yandı''melodisi..

9 Kasım 2010 Salı

fason çalışır yüreğim..

fason çalışır yüreğim sevdalara..önce ham mutsuzluklarını getirir koyarlar yüreğime..ben istiflerim onları ve teker teker iyileştirmeye başlarım.. iyileştirdikçe getirirler fazlasını…eskiyi hatırlarlar önce..eski sevdalarını…affedemedikçe kendilerini;''yazık hep aldanmışım ''dedikçe daha da zorlaşır işim..ama alışıktır yüreğim bu tür sorunlara..
her şeye katlanır yüreğim de ;fasonluktan mıdır bilinmez her seferinde borçlu çıkarım onlara
..

8 Kasım 2010 Pazartesi

ağladım..

foto
daha önce anlatmıştım ailemizin acayip hikayesini..
babannem hırsları olan bir kadındı..herşeyin iyisini ister herşeyin iyisine sahip olurdu..hısrları uğruna oğullarını hiçe sayıp kızını kendi gibi yetiştirmiş bir insandı..
2 oğlunu kendinden uzak tutup tüm varlığını kızına aktarmış bir kadın..
...
tam 6 ay oldu öleli..evi satıldı halam tarafından geçen gün..
çocukluğumuzun geçtiği ,uzun koridorunda koşturduğumuz ev yine hırslar uğruna bir çırpıda satıldı..
...
babannemi gördüm cuma akşamı rüyamda..''nasılsın''dedim usulca..
''çok kötüyüm ''dedi ..''çok kötüyüm ben burda..halan bana bakmıyor ..çok kötü durumdayım nolur sen bak bana ''dedi..
''ama babanne ''dedim..''sen bizi hiç istemedin ki..sen hep onu bildin hayatında..''
....
ertesi gün dayanamadım ..içim içimi yedi..öldüğünden beri gitmediğim mezarına ,Edirne'ye gittim..
....
mezarlıkta bulamadım önce onu..aradım ,tek tek mezarlar taşlarının hepsini okudum yok!dolaştım tek tek baktım ..yok!
en sonunda yerle bir halde ,toprağı belli belirsiz,başı ucunda bir tahta parçası olan mezara eğildim usulca..nolur o olmasın bu mezar dedim..
O'ydu..
Tahta parçasının üstüne belli belirsiz kazınmış isminde gezdirdim elimi..
ve saatlerce ağladım orda..
bu dünya malı için hırslı olmasına ağladım!
hırsları yüzünden oğullarını sevmemesine ağladım!
onca parasına onca ihtişamına karşılık şu belli belirsiz mezara gireceğini bilmeden yaşamasına ağladım!
herşeyin en iyisi olacak diye hırslanırken belli belirsiz bir mezarda duasız kalmasına ağladım!
uğruna oğullarını yakıp yıktığı kızının onu böyle yapayalnız bırakmasına ağladım!
ben yanındayım artık babanne dedim..ben artık(!) yanındayım..

5 Kasım 2010 Cuma

cuma durum raporu

*10 senelik ev kredisine imzayı basmamış olsam kariyerimi çok farklı bir alanda devam ettirirdim..kıpırdayamıyorum bile..
.
*kafamda bir sürü küçüklüğüme dair hikayelerim var ama bloğa yazmaya gelince vakit bulamıyorum..
.
*çorludan yenibosa starcity alışveriş merkezine donut için gitmişliğim var,şeytan yine dürtüyo!
.
*12 senedir görmediğim çocukluk arkadaşımla buluştum akşam..çok güzeldi..çok güldüm...
.
*kardeşimin gelmesine sadece 1 hafta kaldı ve onu havaalanında karşıladığımda direk sahilde sabahlayalım abla diye plan yaptı kafasında..çok özledim sahil gecelerimizi...
.
*kedim miyavlamayı bilmiyor..geldiğinden beri tek yaptığı şey havlamak!
.
*görmek ve oturup kahveyle sohbetini sevdiğim iki arkadaşımı da artık görmek istiyorum!!onlar kendilerini biliyor..
.
*tanımadığım ama kahve içip sohbet etmek istediğim bir kaç blogger arkadaşım var..teklif edicem yakında onlara:)benimle kahve içermisinizzz :)
.
*netbookumun üstüne bastım ekran çatırdadı resmen!bu benim 58968.bilgisayarımdı oysa ki..
.
*hayatım tam bir entrika..kendimden başka herkese yardım edip kazık yiyebilme özelliğim var..eski ev arkadaşım hayatımı kaleme alıp kitabın ismini s.kilmeye doymayanlar koyacak..haklı ama..en azından isminden satacağı kesin..yine olsun yine yardım ederim..öyle de bir salağım..off!
.
*kitap alışverişimi hala yapamadım ..bu kredi işi bana fena koymuş..
.
*istanbulda halk ekmek büfesi yakınında oturan var mı?

3 Kasım 2010 Çarşamba

akşam

foto
gece biri yatağımı beşik gibi sallıyordu..
kafamı kaldırdım usulca ..kedim göbeğimde fosur fosur uyuyordu..
hımm dedim..kedi uyuduğuna göre bu sallantı deprem değil..
yattım yine usulca..cinler sallıyor ,burda da buldular beni diye düşündüm..
nas suresini okuyup uyuyordum ki annem geldi telaşla..
depremmiş..
keşke hep böyle yavaş yavaş çıksa o altımızdaki kötü enerji..
o diil de hani hayvanlar depremi hissederlerdi?

2 Kasım 2010 Salı

1 Kasım 2010 Pazartesi

Paranormal Activity -2

eğer bu filme gideyim de iki korkayım diyen varsa otursun kıçının üstüne bence..
hayatımda böyle salak saçma bir korku filmi görmedim..ilk filmde herkesin tırsmış olmasının;bu film için bende büyük beklentiler yaratmış olması da kuvvetle muhtemel..
ben hayatımda bu kadar sessiz ve bu kadar saçma bir film görmedim..gerilelim diye girdiğimiz filmde sadece son 20 dakikada bir olay oldu o kadar..onun dışında tencere tava düştü kadın korktu falan filan..
ben cinlerle ilgili film izleyip korkmak istiyorum diyen beni bulsun ..daha da başka lafım yok..