5 Mayıs 2011 Perşembe

ağzını hayra ,k.çını bayıra..

ali-agaoglu-yaptim-olacak


akşam gayet güzel kitabımı okuyup yatmıştım...
rüyamda ali ağaoğlu sevgilim olmuş..ama öyle böyle değil ;adam peşimden ayrılmıyor..
ben böyle bi terslemeler bi ileri geri konuşmalar:)
adamdan kaçtıkça üstüme geliyor..bende havalar binbeşyüz tabi ''amaann ben buna mı kaldım''lar mı istersin ''''aman babam yaşında zaten boyu da kısa ''lar mı dersin ;bütün kötü lafları sıralıyorum ben..
''ali sen zaten evlisin ,karın boşamıyo seni o kadar paran var ama bi karını boşayamıyorsun ''falan bile dedim yani :)
neyse biz böyle o kovalıyo ben kaçıyom falan derken bankadan aradılar beni ..''bütün borçlarınız ödendi efendim ,ali bey ödediler '' deyince ali böyle bi değişti gözümde böyle bi büyüdü :)
''alicim(!) dedim ne gerek vardı :) ''

ah maaşımı alamadığım kapitalist düzen hepsi senin suçun:))
az daha rüya devam etseydi Sittirella ve NzN'ın hayallerini de gerçekleştirtecektim Ali'ye:)Sitti o kadar kanıma işlemişsin anam:)




9 yorum:

küfkedisi dedi ki...

tatlım popon açıkta kalmış :D

NzN dedi ki...

ahahahaha sen bu gece daha uzun bi rüyaya yat şekerim :))

paranın gücüne bak. görüyo musun rüyalarında bile esir alabiliyor adamı :)

zoitsa dedi ki...

küfkedim;sanırım öyle:)başka bi açıklaması olamaz içime kaçan çıkarcı zihniyetin:)

NzN;sorma borçlarınız ödendi diyince bi değişti adam gözümde:)

Sittirella dedi ki...

Ahahaha :)
Okudum okudum sona geldim; ''Aneeeaaaam'' oldum :)
Ne yani? yalan mı söylüyorum sana?
Hadi ben yalan desem Nazancığımda mı yalancı? allasen :)
Ettiğim her lafın ardındayım güzelim :)
Bir daha görürsen selam söyle :)
''Daha seninle işimiz bitmedi'' de :D
Ali enişte... ahahaha :)

Banuca dedi ki...

Ali Ağaoğu'nun rüyanda ne işi vardı Allah aşkına :)))) Aslında O'nu tanırım, ama uzuuun senelerdir görüşmedik, bir baktım ki almış yürümüş uçmuş artist bile olmuş, hayyyyret ettim !!!!!

zoitsa dedi ki...

Sitticim onu demiyorum arkasındasın biliyorum:)senin kanıma işlediğin yer artık ev araba tarladan sonra tüm hayallerime seni de otomatikman ortak ediyor olmam:))ali enişten tüm borçlarını kapatıp sana tarla ve ev alacay yaewruum:)

banu ablam;maaşsızlık zor zanaat adam yürüdü gitti biz hala yerimizde sayıyoruz:)

efe ile hayat dedi ki...

benim bilgisayarda galiba sorun var :( dün yazmıştı bu yazıya yorum ama şimdi göremiyorum sürekli donuyor ekran bende ne yaptığımı unutuyorum
Ali beyin fıstık gibi bir sevgilisi var adı petekdi galiba o bayan acaba o evler olmasa aşık olurmuydu
çok güldüm ama rüyana

zoitsa dedi ki...

efe ile hayat;gelmedi canım yorumun bazen öyle oluyor..evet petek çok güzel ve evet bence aşık olmazdı:)

ZEYNEBİM dedi ki...

zoi beni unuttun galiba "yaptım olacak" hani benim borçlar halen duruyo olmaz ama böyle...