30 Haziran 2011 Perşembe

yardım....

bu sıralar içime ne kaçtı bilmiyorum ama resmen herşeyi kendim yapmak istiyorum..öyle ki sevgilinin ''hadi kampa gidelim''teklifini bile ''yok yok ev boyayalım''diye reddettim..


fırtına rengi yazan boyaya benzer bir boya istiyorum öncelikle..aslında tam olarak o değil ama böyle grinin mavimsi rengini istiyorum - o nasıl oluyorsa - ..
mor değil istediğim ,maviye yakın bir gri işte:))
bilen duyan varsa hangi markada olduğunu söylerse kahveler benden :))


boyanın rengi odaya nasıl bir farklılık getiriyor üstteki resimde gözüküyor mesela..bir boyanın değişimi ruh halimizi bile değiştiriyor..
renklerin bize etkisini çok bilmemekle birlikte bilen arkadaş varsa ona da kahve benden :)))

bir de duvar kağıdı olayım var ki ciddi ciddi bir duvarı taş desenli kağıtla kaplamak istiyorum...evet bunu da ustayla değil kendimle halledeyim istiyorum:)duvar kağıdını nereden bulacağım konusunda henüz bir fikrim yok ama onu da halledeceğim bir şekilde artık :))
bunun üstüne bir de perde kumaşı arıyorum tabi :))istanbulda uygun kumaş nerede bulabilirim??*
bu yazıyı okuyan herkesten ufak da olsa yorum bekliyorum..
evet evet kahveler benden:)))


24 yorum:

eslemce dedi ki...

hayırdır? ev yeni boya yeni noluyo sana...Senin ruhunun duvarlarını renklendirmeyemi ihtityacın var:):):)

zoitsa dedi ki...

galiba :)))

bokbocesii dedi ki...

filli boya 3d renk kartelası marin ve lazur skalaları..

onum de renk kartelası var da.ben de bu hafta evin renklerini sectim :)

Sahaf Kedisi dedi ki...

:)) ben kahve istemem sadece yorum yapayım dedim. bence havai maviye boya duvarlarını hem odayı genişletir hem de içine huzur verir :) duvar kağıdı fikri süper! ama mümkün oldukça yalın bir desen seç ki boğmasın odanı... perdeye gelince, işte o konuda pek yorum yapamayacağım ama Mısır Çarşısında uygun birşeyler bulabileceğini düşünüyorum...

Blogun çok tatlı, ben de hemen takibe aldım seni ;)

zoitsa dedi ki...

bokböcesii;notumu aldım bi bakınayım:)))kolay gelsin senin işin de zor:))


sahaf kedim;hoşgeldin:))taş duvar kağıdı çok ilgimi çekiyor bu sıralar umarım kapatmaz:))maviye yakın gri havai mavinin biraz koyulu grili hali :))

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

ay zoi bana badana boya demede ne dersen de :)

Judy Abbott dedi ki...

zoikuş bak duvar kağıdına bulaşma, sonra onun duvardan sökülmesi kadar pislik eziyet iş yoktur, tövbeler olsunnnn yaleppimmmmmmm

Krnc dedi ki...

mavi tonların insanın içini sıktığını söylerler hep.Bende de o etkiyi yaratmıştır genelde:)
Umarım sizin içinizi ferahlatır:)

zoitsa dedi ki...

gizem;haklısın :)))bıkmışsındır :)))

judym;onun için de yardım isterim sizden:)))

krnc;seni ferahlatan renk nedir??mavi ferahlık verir normalde bana:)

bir dişçinin günlüğü dedi ki...

"my wall" diye bi tane site var,envai çeşit duvar kağıdı var,istersen kendi resmini bile duvar kağıdına çevirebiliyolar o kadar yani,istersen bi bak zoicim

uğurböceği dedi ki...

ah canım hiç bilmem.benim ev buzul yeşili beni dinlendiriyor.umarım bulursun

Zeynep dedi ki...

Perde dışındakiler ilgi alanım değil, ama perde konusunda da İstanbul olduğu için yardım edemeyeceğim galiba :)
Eğer perde diktireceksen model yardımında bulunabilirim kendi özel tsarımlarımla :)
Hatta sen Bursa'ya gel şahane kumaşların içine daldırayım seni :)
Yardım edebilsem de edemesem de kahve isterim ben banane :))

Luna dedi ki...

mavi gerçekten huzur taşır mı bilmem kucağında ancak ben de çok severim. :)

Sevdiğim çocuk askerdeyken ona mektuplar yazardım ve her mektubun zarfı düz mavi olurdu. Umut taşısın diye mektuplarım ona. Kıymetini bilemedi sonra gerçi tüm bu çabamın ve beni benimle baş başa bıraktı. İyi de yaptı gerçi. :) Onunla ben çok farklıydık.

Oyh neyse, senden bahsedecektik değil mi? :) Eklediğin renk scalasında en güzel fırtına evet. Bence de o renge boyamalısın. :)

Bir de kendi başına her şeyi halletme azmine bayıldım doğrusu.

Umarım çok eğlenirsiniz! :))

Sevgi ile,
Luna.

zoitsa dedi ki...

bir dişçinin günlüğü ;görüştüm canım onlarla istediğim desen yok ama deseni göndereceğim..

uğurböceği ;yeşil ve mavi nedense beni mutlu ediyor..

Zeynep ;süpersin yaa mailleşsek??

Luna;sağol..değmezmiş zaten boşver:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

yerinde olsam fırtına rengini seçmezdim griden cok lila gibi duruyor ve hangi odan için boya fikrin var bilmiyorum ama lila ve türevi renkleri yatak odası için uygun oturma , salon vs vsiçin hiçuygun değil. bizzat denedim:) biz bu yıl annemlerin evinde Polisan veya Dyo olması lazım yeni çıkardıkları ve çok revaçta olan bir rengi kullandık ismi Romantik öyle güzel öyle hoş ki odaya ferahlık ve adı gibi romantiklik katıyor.. Boya sonrası babam ve bakan herkes "oda büyümüş mü ?" gibi yorumlarda bulundular ferah bir renk tavsiye ederim.

Taş duvarlara bayılıyorum ben de oturma odamızın bir duvarını yaptıracağım evimiz çıkar çıkmaz inş duvar kağıdı da çok çok güzel durmuş.

Şimdiden kolay gele.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

ah bu arada perde konusunda sana yardımcı olabilirim cok cok uyguna yapan bir yer biliyorum.Ben burda 2bin tl fiyat almıştım 3 oda için diğer odalarrı yaptırmıştımdaha önce İstanbul da dediğim yerde 1000 tlye yaptırdım ayrıca bir de balkon kapımiçin rustik perde hediyesine sahip oldum.ilgilenirsen mailimden yazarsan bilgisini veririm sana canım.

otuzundansonra dedi ki...

canımcım hiç anlamam bu işlerden,Allah yardımcın olsun.Selamlar

gwen + cats dedi ki...

herhangi bir mavinin içine kontrastı olan turuncuyu karıştırırsan (ki oranlar tamamen elde etmek istediğin tona bağlı) maviyi griye yaklaştırırsın. başka deyişle mavinin canlı tonunu kırarak daha soluk maviler elde edersin.

Aslı dedi ki...

İstanbul'da İMÇ ve Bozkurt'a bakmanızı tavsiye ederim. İnaılmaz güzel perdeler ve kumaşlar var :)

Renk konusunda Maviden şaşmayın :)

Adsız dedi ki...

ben evlenme arifesindeyim ve salon ile hol duvarlarımın rengini Marshall markasıın lavanta esintisi rengine boyattık.. hem salon ferah göründü hem de senin istediğin gri - mavi ton tam anlamıyla bu renkte. benim tavsiyemdir, ben çok beğendim rengi

Adsız dedi ki...

duvar kağıdını da unkapanında başak perde diye bi yer var ordan al aynı bu resimdeki kağıttan var orda bir de bi ton koyusu.. bizim de bir duvarımız bu kağıdın bi ton koyusundan kaplı bilgine..:)

NAZLI dedi ki...

Bugün bende bunu konuştum eşimle boya yapalım diye.Ama tatilden sonra.Ben şöyle bişey buldum.Belki işine yarar.

Nazlı

NAZLI dedi ki...

Link eklemeyi unuttum sanırım :)

http://www.yakaladinyakaladin.com/point-duvar-boyama-aparati.html

Adsız dedi ki...

baumaxta çok hoş duvar kağıtları var taş desenli :)