30 Haziran 2011 Perşembe

yardım....

bu sıralar içime ne kaçtı bilmiyorum ama resmen herşeyi kendim yapmak istiyorum..öyle ki sevgilinin ''hadi kampa gidelim''teklifini bile ''yok yok ev boyayalım''diye reddettim..


fırtına rengi yazan boyaya benzer bir boya istiyorum öncelikle..aslında tam olarak o değil ama böyle grinin mavimsi rengini istiyorum - o nasıl oluyorsa - ..
mor değil istediğim ,maviye yakın bir gri işte:))
bilen duyan varsa hangi markada olduğunu söylerse kahveler benden :))


boyanın rengi odaya nasıl bir farklılık getiriyor üstteki resimde gözüküyor mesela..bir boyanın değişimi ruh halimizi bile değiştiriyor..
renklerin bize etkisini çok bilmemekle birlikte bilen arkadaş varsa ona da kahve benden :)))

bir de duvar kağıdı olayım var ki ciddi ciddi bir duvarı taş desenli kağıtla kaplamak istiyorum...evet bunu da ustayla değil kendimle halledeyim istiyorum:)duvar kağıdını nereden bulacağım konusunda henüz bir fikrim yok ama onu da halledeceğim bir şekilde artık :))
bunun üstüne bir de perde kumaşı arıyorum tabi :))istanbulda uygun kumaş nerede bulabilirim??*
bu yazıyı okuyan herkesten ufak da olsa yorum bekliyorum..
evet evet kahveler benden:)))


27 Haziran 2011 Pazartesi

zoi@uçmakdere

cumartesi havanın kapalı olmasına aldırmadan kendimizi uçmakderede bulduk..ben ne zaman çadır kuracağım,denize gireceğim uleynn desem hava bi kapatıyor kendini,bi bozuyor..
yağmur da yağsa kar da yağsa gideceğiz dedik toplandık gittik:))
uçmakdere köyüne gelmeden paraşüt iniş alanında kuş uçmaz kervan geçmez bir koyda kamp kurmaktı amacımız..zira ben kalabalığı,gürültüyü sevmediğimden bu sakin koy her zaman tercihim olmuştu zaten..
bu sefer koya indiğimizde kafeyle karşılaştık :)))akıllı türk insanım magirüsü kafeye çevirmiş ticarete atılmış her zamanki gibi:))


minik tiwimizi ağaç altına çekip minik çadırımızı kurup diğer arkadaşları beklerken yağmur hafiften başlamış oldu..
peki biz ''amaann yağmur var çadırımıza saklanalım'' mı dedik??''
tabiki hayııırrrr!!! :)))
..

pepsi şemsiyelerimizi yerlerinden çıkarıp doğanın keyfini çıkardık:)

23 Haziran 2011 Perşembe

oy!


seçim bahanesiyle aranan bir çok kişi sandık başında gözaltına alındı..hem suç işleriz hem oyumuzu atarız diyenlerin sonu maalesef karakolda bitti..
oyumuzu atıp çıktığımızda polisler yaşlıca bir çingene çiftin yanına yaklaşıp adamı yaka paça yakaladılar..
asıl cümbüş bundan sonra başladı:))
kadın yakalanan kocasını polislerin elinden almaya çalışıp kocasına bağırıyordu ;

-abe dedim sana ceepeye atma diye ..aha bak tayyip yakaladii seniii..te şindi napçam ben dışarda !!

20 Haziran 2011 Pazartesi

malak gibin??

''haftasonu naptın'' sorusu her pazartesi gündemimize bomba gibi düşen sorudur iş yerinde..
zaten gündem bundan ibaret..
''hiiç malak gibi yattım'' cevabı da her gündemde tekrarlanan cevaptır ..
akşam yine ertesi günün pazartesi olması sebebiyle moralimin sıfıra indiği bir anda gündem sorumuza farklı bir cevap verme kararı aldım..
''hafta sonu naptın zoi?''
''tamam yine malak gibi yatmış olabilirim ama malak gibi yatarken yeni şeyler öğrendim ''
mesela pazar günü malak gibi yatarken açalım flaş tiviyi de yalçın abiyle gerçeğin peşinde'yi izleyip kim kime atlamış,kimin kaynı kime kaçmış,teyzesinin oğlu niye kızı kaçırmış gibi önemli konuları izleyip çekirdek çitleyelim demiştim..
flaş tiviyi açmamla beraber cübbeli ahmet hocam karşıma çıktı..
ilk öğrendiğim konu Fatiha suresinin fazileti oldu..Fatiha suresi zaten annemin bana küçükken ilk öğrettiği sure olmakla beraber başıma ne iş gelse mutlaka okuduğum bir sureydi..
bakınız faziletleri;

Fatiha Suresi her derde devadır.”

“Fatiha bütün dertlere karşı şifadır.”

“Fatiha Suresi, zehirden kurtulmak için bir şifadır.”

Fatiha’yı ve Ayete’l-Kürsi’yi bir kul okursa, o gün ona insan ve cin nazarı değmez.”
...
hocadan sonra baktık yalçın abi çıkmıyo biz de türk sineması izleyelim aynı atraksiyon orda da var dedik.. öğrendiğim 2. şey renault 18 diye bir arabanın da olduğu..ben dalga geçip hadi ordan yeaaa 19 var 18 ne alaka diye dalga geçerken ;gogıl amcam acı gerçeği yüzüme yüzüme vurdu..evet arkadaşlar..renault 18 diye bi araba varmış..
...
geçelim 3. öğrendiğime..
bir arkadaşımız nikah şekeri yerine herkese nikahında birer minik fidan dağıtacak..üstelik kıytırık şekerlere harcayacağı paranın yarı fiyatına yaptırıyor fidanları..
nikahına gelen herkes birer fidan sahibi olup istediği yere dikebilecek..
aha burdan siparişini vermiş..
...
dördüncü öğrendiğim şey de çubrika diye bir bitkinin varlığı..bulgaristandan gelen komşumuz bize 1 poşet kuru çubrika verdi..özellikle et yemekleri ve patates yemeği için öneriliyor..deneyeceğiz bakalım..

görüldüğü üzere malak gibi yatarken 4 farklı konuyu öğrenmiş oldum:)))
ee siz neler öğrendiniz bakalım:))

16 Haziran 2011 Perşembe

lamba?

sizin de anneniz çok okuduğunuz için gözlerinizin bozulacağından endişeleniyor ;buna rağmen yatakta rahat okuyabilmeniz için kafasında(!)dahiyane okuma lambası fikriyle karşınıza çıkıyor mu?
-benim çıkıyor-
-anne o lamba kitaba takılıyorrr-

14 Haziran 2011 Salı

bunları boşver ne haber aşktan..

*uzun zamandır kontrol panelini açıp öylece kalakalıyorum..yazasım gelmiyor nedense..aslında yazasım var da niye bir tutukluk var üzerimde bilmiyorum..
.
*yıllık izinden yeni döndüm..1 hafta telefonlardan uzak ,yalandan dolandan ödemelerden uzak ..
iyi geldi..
.
*hayatımda önemli gelişmeler oldu bu yazmadığım süre içinde..tahmin etmeyeceğim adımlar attım..aklıma gelmeyen güzellikler oldu..
.

*bol yeşillikli bol dinlenmeli bir tatil oldu benim için..yukarıda görünen manzarının kıyısında sadece sesleri dinledim..
.
*dava hala sonuçlanmadı ..hakime senelerdir mahkemeye sürüklenen şabanın baktığı gibi bakmış olacağım ki ''uzayacak zoi mecbur böyle gidip geleceksin''dedi..tamam diyip sessizce çıktım..
.
*annemi isteğe bağlı sigortasını kapatması için sgk müdürlüğüne götürdüm..biz kenarda otururken annem görevlinin yanına gidip işini hallettirdi..görevlinin yanından çıktığında bakınıp yanıma gelip beni öldüren cümlesini patlattı 'kızım beyaz masaya git evrak al dediler iki saattir bakıyorum masaların hepsi krem!!'
.
*koskoca tatilde havalar yüzünden çadır kurup denize giremedim ona yanarım..
.
*kardeşim ve komşularla yeni evimizin balkon sefası çok eğlendirdi..
.
*bütün gün evin ortasına yayılıp müge anlı,esra erol izledim..şizofren yapar o programlar insanı yaw..
.
*bunları boşver;ne haber aşktan..?

-ben olsam resme tıklayıp yakından bakardım..-