1 Temmuz 2010 Perşembe

minik bahçem ve projem:)

herşey annemin bana ''senin evin balkonsuz biber miber yetiştiremezsin''demesiyle başladı..
köye gittiğimde ananemin bahçesine dalıp çok minik biber fidelerinden aldım..evde bulduğum kap kacağa bir güzel ektim..ve biberlerim ilk mahsüllerini verdi bile:)
haftasonları camı açıp havalandırıyorum ..aralarına kendiyetiştirdiğim menekşelerimi de koydum gidip gidip akşamları suluyorum:)

pekiii gelelim önemli kısma..böyle itinayla biber yetiştiren bu bünye biber yiyor mu?hayııırrr..
hayatımda tatmadım:)

bu arada küçük bir bilgi vereyim ;biberlerinizde güllerinizde eğer yeşil bitlerden oluşuyorsa azcık sulandırdığınız arapsabununu üstlerine sıkın..hepsi yok oluyor..


bu da oyuncak kutum:)kendileri boş bir varildi..kimyasal madde kullanılmamış ufak boylu bir varil:)
gidip yapışkanlı jelatin aldım..önce bir güzel kapladım sonra da üstüne duvar stickerlarından yapıştırdım..
çocuk odaları için geliştirilebilecek bir örnek:)

8 yorum:

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

canım ben de acı biber yemediğim halde, eşimle her sene yetiştiriyoruz balkonda..aslında nezmaandır ben de bostanımı :) postlayacağım, iyi dedin bak..balkona gerek yok..yeter ki gönül istesin, herşey olur..güle güle sev yeşillerini..

uğurböceği dedi ki...

büyüsün bakalım biberler hep beraber yerizzzzz

Beyaz dedi ki...

varil ne güzel olmuş öyle...

ya biz karı koca biber sevdalısı sen bize gönder mahsulleri :)
eline emeğine sağlık canım

SEVECEN dedi ki...

O YOĞURT KOVALARINIDA SÜSLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....

VARİL FİKRİ SÜPERMİŞ YAHU...SEN YOKSA BOYANEDE FALANMISIN....

zoitsa dedi ki...

sağolun kızlarrr biber isteyen bana kahveye gelsin yemek de yaparım biber de veririim:)

Banuca dedi ki...

İnsan yeter ki yetiştirmek istesin, sevgi olunca bitkiler heryerde büyüyorlar ve hediyelerini veriyorlar. Ben de apartmanda otururken cam önünde maydanoz, soğan yetiştiriyordum mutfakta:) Hatta şimdi yapı markette satılan, pencere önü için herşeyiyle hazır uzun saksılar gördüm, maydanoz, dereotu filan, size sadece sulamak kalıyor...

eslemce dedi ki...

çok güzel çok hoşşş...ben neden bir ot bile yetiştiremiyorum evimde :(:(:(
Bu arada o yapışkanlı jelatini nerden aldın???
Japondan deme daha 2 gün önce sordum,yuk öle şey bizde dediler :(

RuYaYLa dedi ki...

Varil mi :( Ay bende istiyom çok güzel duruyor :) Çocuk yok ama benim ruhum çocuk yahu :))