20 Eylül 2014 Cumartesi

ÇAY DENEYİMİ






Babannemin evinde demlik sabah kalkınca ocağa konur ,akşama kadar tazelenip tazelenip o çaydanlık o ocaktan hiç inmezdi.
kahvaltıyla başlar,kimi zaman bir sohbetle, kimi zaman ikindi kahvaltılarınla devam edip akşam yemeğinden sonraki ailecek çay sefasıyla kapanırdı ocak..
bildiğimiz klasik rize turist çayı içerdik sürekli..turist çayı olduğu için pek bir havalıydı aslında içince değişik bir şey tadacakmışız gibi hissederdim.
çaykolik babannem yeni çaylar tadamadı ..ömrü vefa etseydi tatmasını ve ne hissettiğini söylemesini isterdim..

handan kedo çay ile bir etkinlik düzenlemiş,değişik çay deneyimlemenizi istiyor.kedo çayın sitesinde hangisini deneyimlemek isterdim diye baktığımda jasmine pearls gerçekten bir inci tanesiymiş gibi gözüktü gözüme..

etkinlik için tık tık 

kedo çay nedir nerdeymiş bakalım bu jasmine pearls diyenlere tık tık

4 yorum:

Handan dedi ki...

:))) bu kadar güzel bir çay yazısı yazana çekilişte adı çıkmasa bile kedoçay çay gönderir bence:))))

Beyaz dedi ki...

Zoiii özledim seni nerelerdeydin. Nasılsın. Beyaz ben bu arada eski adı safbeyaz :)

zoitsa dedi ki...

seni unutur muyum meraaall oğlun nasıl

Beyaz dedi ki...

iyi çok iyi senin bebeğin nasıl kız mı erkek mi bilmiyorum bile :)