14 Kasım 2017 Salı

YILBAŞI HEDİYELEŞMESİ :)


Lütfen gönderen arkadaşlar alıcı arkadaşlara mail ile ulaşıp adres bilgisi istesin :)

Aralığın 2.haftası gönderilerimizi yollamış olursak üşenmeyen post açsın ki buradan toplu link verip paketlerimizi görebilelim:)

BLAHBLAH senin mailine bir türlü ulaşamadım canım bi he deyiver.

Çok heyecanlı :)Şimdi paketi toplama zamanı ..


6 Kasım 2017 Pazartesi

Yılbaşı Hediyeleşme Etkinliği --Uyuyan Blog Dostlarım İçin:)



Her şey Handan'ın adresimi istemesiyle başladı .
Ben veririm sen de ver ;olmaz önce sen falan derken ''Biz niye uykudaki blog dünyasıyla hediyeleşmiyoruz yılbaşında ya hu ''dedik ve yılbaşında hediyeleşmek için blog dünyasındaki uykucu dostlarımıza seslenmeye karar verdik .

Şimdi ey bir zamanlar buranın tozunu attırmış blog dostlarım ;her nerede uyuyorsanız hadi bu postun altına yazın da birbirimizle eşleşip minik bir yılbaşı kutusu hazırlayıp yollayalım ..

Yorum yazan ;katılmak isteyen arkadaşları birbiriyle eşleştirip Aralık ayına kadar minik hediye kutusunu doldurmak için salacağım :) Aralık 2.haftası gönderimleri yapmaya başlarız ..
Ne dersiniz?
Başka önerisi olan ?
Katılmasını istediğiniz arkadaşlarınız varsa onlara da bi haber ediverin.

3 Ekim 2017 Salı

Merak



Hayat ilginç..
Ne planlar,ne hayaller ..
Uzun zamandır yoktum..Ailemin garip hikayesine devam edeyim diyorum bir yandan ..Diğer yandan elim gitmiyor bir türlü klavyeye..
Bunun da planını yapmak istemiyorum ..
Kimler burada ?Bir ses verseniz eskilerden ?

5 Nisan 2016 Salı

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.
İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.
Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içeriyor. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde çıkarıp ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmamızı sağlıyor.
Performansına gerçekten çok şaşırdım. Etkisi inanılmaz! İlk kullanımdan itibaren bile diş yüzeyindeki lekeleri çıkarma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tadıyla ferahlığı sağlıyor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken diş mineme hiç bir zarar vermediğini bilmek de çok güzel.
Procter and Gamble’ın tüm dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana ile Türkiye’de de raflarda yerini aldı. Denediğinizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazdım, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç aldım.
Tam bir bakım sağlamak için aynı ailenin Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu da kullanıyorum. O da diş macunu ve fırçasının ulaşamadığı alanlardaki lekeleri bile çıkararak uzun süre, keskin bir ferahlık sağlıyor.
Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve İpana ürün performansına o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsanız paranızın 2 katını iade ediyor. Bu nedenle beyazlatıcı etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.
Ürünü satın almak isterseniz tıklayınız!
P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.
http://www.agizbakimuzmani.com/
#ipanaperfection  #gülüşünügöster
İçerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU

Bir boomads advertorial içeriğidir.

27 Ocak 2016 Çarşamba



Aylar once Marti Yayinlarina ait Tess Gerritsen kitabimda baski sorunlariyla karsilasmis, sorunu marti yayinlarina maille iletmistim..Ne mailden ne de instagramdan maalesef bir cevap alamamis kitabi corap cekmeceme atip her sabah corap alirken soylenip durmustum..Taa ki dune kadar..
Marti yayinlarindan mailimi henuz okuyabildiklerine dair bir telefon aldim ve sasirdim da acikcasi..Her sabah cekmecede gorup ''yedigim kazik sayisi ben ölurken kac olacak acaba Allah'im'' diye merak ettigim kitabin yerine Tess ablanin kitabini yolladilar telafi niyetine..
Bir kazik daha listeden silinmis oldu ..
Sagol Marti..

-degisik bir program yukledim telefona daha cok yazarim -

posted from Bloggeroid

Hyyhhf5y

posted from Bloggeroid

3 Eylül 2015 Perşembe

Hayatınızdaki Handan'ları sevin


Tam bunaldığın anda bir paket gelir..içinden çok istediğin kitap çıkar..
teşekkürler hayat..
teşekkürler Handan..