25 Haziran 2010 Cuma

rapor:)


daha başlamadan rahatla bitireyim istedim bugünü..nasıl bir can sıkıntısıdır ,nasıl bir baş ağrısıdır derken bel ağrısı da eklendi üstüne..
kardeşim dağdan indi ve askeri hastaneye sevk oluyor bize annemle Diyarbakır yolları gözüktü :)eğer hava değişimi de verirlerse değmeyin keyfimize..
haftaya diyarbakır diğer hafta çanakkale planlarım var inşallah gerçekleşir de o kasvetli havadan biraz olsun uzaklaşmış olurum..
maaşımı kenara ayıracağım dediğimde beni karşısına oturtup ''kardeşimi evlendiricem ben,kardeşim evlenmeden hiçbirşey kenara atmak yok ''diyerek benim hayata bakış açımı değiştiren şahsiteye bir kez daha saydım bugün..
derdi veren Allah dermanı da verecek diye sukünetle olanları izliyorum..
o diil de behlül neydi akşam öyle ya:)son konuşması bütün diziyi mahvetti:)

Hiç yorum yok: