29 Haziran 2010 Salı

sevindirik oldum:)

yok tabiki üstteki fotoya sevindirik olmadım:)foto bizim ihracat faturamız..ihracatları ben yapmadığım ,bana sadece işlemek düştüğünden böyle bir yer var mı diye merak ettim..iran resmi olarak böyle bir bölgeye sahip mi acaba diye araştırdım ama pek de bişi bulamadım..amacım propaganda değil zaten bizim ülkemizle de alakalı değil bu fatura:)eğer resmi olarak böyle bir bölgeyi tanıyorsa iran çok şaşırırım çünkü hayali haritalarında doğu anadolumuzla iranın da bir kısmını toprakları olarak gösteriyorlar..bir ülke niye topraklarının bölünmesini istesin ki?


neyse gelelim sevindirik olduğum olaya:)
laptopum ev ahalisi tarafından ordan oraya atıldığı için maalesef pert oldu..düzgün kullanın diye ikaz etsem de bu ikazlarım sen bizden kıskanıyorsun olayına dönüştüğü için artık Allah'a havale etmiştim kendilerini ama maalesef onlar laptopu pert etmeyi büyük bir gayret göstererek başardılar..
evde hala yalnız kalamadığım için ;onlar gidene kadar geceleri odama çekilip kitap okuyordum...ama bazen insan dertleşmek istiyor..
emelle konuşurken cepten bağlandığını söyledi..eee telefonlarımız aynı ben niye bağlanmıyım nan!! dedim ve araştırıp kendim kurdum:)
evet teknoloji özürlüyüm:) turkcelle msn yazdım o ayarları cebime gönderdi..kurduğum falan yok yani:)
bilmeyenler içni not;turkcell kampanya yapmış haftada 0,75 kuruş sınırsız msn:))

sevgiler

teknoloji özürlü zoi

6 yorum:

eslemce dedi ki...

vayyyy:):) ben bağlanamam heralde.Ama sen şu teldne birgün beni bi ara bakalım.Ben asıl o gün teknolojiyi kullanabildiğini kavrayabileceğim :):)hehehe:):):)

zoitsa dedi ki...

hahaha doğru yaaa:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

çok sevindim tatlım, iyi olmuş..postunun ilk bölümüne diyeceğimi msn de demiştim ben sana zati:))

SEVECEN dedi ki...

BENDE BİRAZ TEKNOLOJİ ÖZÜRLÜYÜM YA NE KÖTÜ:(

O FATURA MALESEF DOĞRU,O KADAR BENİMSEMİŞLERKİ HEMDE KAŞELERİ BİLE VARMI...GEÇTİĞİMZ AYLARDA EŞİM IRAK GEZİSİ YAPMIŞTI..O ANLATTI.

Beyaz dedi ki...

anaaam ne güzel bişimiş yaaa, ben aveayım denesem mi ki bi

RuYaYLa dedi ki...

Anam Onlineyim :)) Her zamanki gibi heryerden bağlanan RüYa :)))