21 Temmuz 2010 Çarşamba

cin dosyası 1

bana göre Türkleri en fazla korkutacak senaryo cinlere dayalı senaryodur..zaten türk yapımcılar bunu bildiğinden sürekli aynı türde filmleri görüyoruz..birbirinin tekrarı,devamı gibi sürekli aynı tarzda filmeleri ısıtıp ısıtıp koyuyorlar önümüze..
şimdi burda zoi yapma etme kapat bu dosyayı diyebilirsiniz :)korkan okumasın zaten okuyarak pek korkmazsınız ..şuraya bi kaç fragman koysam belki..çünkü türk cin filmleri fragmanları filmden daha korkutucu oluyor..sadece fragmanı izle zaten en korkutucu sahnelerin toplanmış hali:)filmi izlemene de gerek kalmıyor..
türk yazarların korku romanları da hep cinler üzerine oluyor -ki o konuya da bilare değineceğimdir.
olay kardeşimle oturduğumuz tekirdağdaki evimizde oluyor..aslında daha öncesine dayanıyor da konuyu burdan başlatmam gerek:)
tekirdağdaki evimizin ön odası denize bakıyordu ama gel gelelim arka 3 oda tamamen karanlık..zaten eve önden bakınca 6 kat;arkadan girişten bakınca 3 kat gözüküyor..yani 3 kat yerin dibine giriyorduk..
başlarda herşey iyiydi de tam evde yalnızken banyoya girdiğimde sadece bizim dairenin ışıkları kesilirdi.tam böyle köpüklenirdim bazı şeyleri unutmak için şarkı söylerdim ki pat!!!
el yordamıyla bornozu bul,şıpıdık şıpıdık yukarı çık şaltere bak aa bişi yok şalter normal..
eve gel aaa ışık da normal..
kardeşim de ben evde olmadığımda aynı şeyleri yaşıyordu..
bu sefer dedik yok lan bu böyle olmıycak hep banyoya girince oluyor dur şu banyoya mumla çakmak koyalım..
banyoya giriyoruz elektrik pat..
aynen çakmağı al mumu yak devam:)
artık takmıyorduk çünkü..
başlarda takıyorduk içerdeki odalardan sesler falan geliyordu ama sonradan dedik takarsak daha kötü olur çözüm bulalım bu işe:)neyse kardeşim yanımdan gitti annemlerin yanına yerleşti..ben eve geliyorum tam kapıyı açıcam kulağımda bir ses ''şimdi kardeşin de gitti..bizimle başbaşasın.bakalım yaptıklarımız hoşuna gidecek mi...''

tam böyle bir günde çerkezköyden arkadaşım aradı..
zoi tekirdağa geliyorum hadi bi kahve içelim..
iyi dedim hadi içelim
neyse geldi bu biz buluştuk falan yapacak bişi de yok..saat olmuş gecenin 10u ..
dedim hadi sinemaya gidelim..ne çıkarsa bahtımıza..
biz bir gittik o saatte sadece musallat filmi var..
aldık biletimiz yerleştik koltuklara bekliyoruz kimse gelmiyor..
bir baktık film başladı ama salonda bizden başka kimse yok...
normalde 5 kişiden az olanlara seans açmayan sinema bu seansı bizim için açmış!!!
dedim oğlum sen salonu mu kapattın bu film için naptın..
sus zoi zaten tırsıyorum diyor:)
en nihayetinde biz salonda kimsenin olmamasını fırsat bilerek bağıra çağıra koltuklara yapışa yapışa filmi izledik..
sağsalim bitirdik:)
bitirdik de ne o 1 saatlik yolu gidebiliyor ne ben eve gidip o sesleri duymayı istiyorum..
kendi kendimize bu filmi niye seçtik diye küfredip evlerimize dağıldık:)
evde kulağıma fısıldanan hiçbirşeyi duymak istemedim..
gittim vurdum kafayı yattım yapacak bişi yoktu:)



ama izlediklerim arasında gerçekten en inandırıcı senaryoya sahip..türk korku filmi olarak gerçekten iyi bir film olmuş bence..

zaten artık netten izlenebiliyor..tırsmayan izlesin derim ben..

aha bu konusu;

Suat ve Nurcan aynı köyde büyümüş ve birbirlerini çok sevmiş iki gençtir. Güzelliği ile hemen fark edilen Nurcan, yakışıklı Suat’la beraber herkesin her zaman gıpta ettiği bir çift olmuştur. Bulundukları köyde büyük bir mutluluk ve huzur içinde yaşayan Suat ve Nurcan evililik kararı aldığında ise bu aşka başka bir alemden bir varlık musallat olur. Kendilerini ve çevrelerini etkileyen olaylar hiçbir açıklaması olmayacak şekilde gelişir...

aha bu da fragmanı;


Musallat uzun sinema fragmanı
Yükleyen rubeyda. - TV dizilerini ve programlarını online izleyin.

4 yorum:

Beyaz dedi ki...

Ben bu film vizyondayken çok gitmek istemiştim ama nasip olmamıştı. Sonra bi geçen sene arkadaşımla iş yerinde gündüz izlemiştik. Ama ben 15 gün banyoya tek başıma girememiştim :(
Allah'ım ne korkunç yaaa...
İzlediğim en korkunç film diyebilirim ben bu filme :(

NİLMOON dedi ki...

vışşş..hemen izleyesim geldi..geçen gün konuştuğumuz üzere..
doğaüstü olaylar ,evet, yaşanıyor..ama kalıcı hasarlar da bırakabiliyor insanlarda..allah koruusn..atlatmışsın zoim..aferin sana..sen güçlüsün, hem de çok..zaten yaşayan iki ayaklılardan korkmak daha iyi bencee..
filmi indiragandi yapıp izleyeceğim en kısa zamanda..

ZEYNEBİM dedi ki...

zoi iyi kalabilmişsin o evde ben varya hayatta kalamazdım şimdi bile korktum...

zoitsa dedi ki...

beyaz;evet sıkı filmdi:)

nilmoon;dünkü konuşmamızdan sonra bu yorumunu geçersiz kılıyorum:)

zeynebim;kaldım valla o ne ki:)