31 Mart 2015 Salı

Etkinligin "O" hali-Kıyıya Vuran Deniz Dalgaları

A'dan Z'ye yayınevleri etkinliginin ilk kitabi "O" harfiyle başladı.
Yayınevlerinden ulaşabildiklerime aynı soruyu sordum ;
Bir kitabınızı önerseniz bu hangisi olurdu
Bir kac oneri sunup benim aralarindan secmemi isteyen de oldu, òzellikle bu kitabi okumanizi isteriz diyen de..Yayınevi olarak mutlaka hepsini seviyorlardir ama ozellikle begendikleri bir kitabi istedim cevap olarak.Evlat ayirmak gibi bir şey :)
ORKİNOS YAYINLARI daha ònce tanismadigim bir yayineviydi iyi ki de gec kalmamisim.Bu yayinevine ait diger kitaplari takip eder miyim; evet ederim..
Gelelim kitabimiza ;
Kitap yayinevinin secip onerdigi bir kitapti.Sagolsun cok ilgililerdi .Hemen cevap verip yardimci oldular.
Kitabi daha once gormemistim ama gecen hafta gittigim D&R alisverisimde uzun bir rafa sahipti.
Hikayeyi ana karakterlerin gozunden farkli açilarda okuyabiliyorsunuz.Ben normalde bu tarz bir yazim stilinden bilerek uzak durdugum halde bunu bu kitapta sevdim.hatta tek bir karakterin gozunden gormedigim icin daha bir akici buldum.
elinize aldiginizda korkabilirsiniz cunku cok kalin ama hic farketmeden sayfalarin bittigini goruyorsunuz sonunda.akici ve sıkmayan bir dili var okurken hic yorulmadim.
kahvemi icerken 4 kisilik bir ailenin dramini, sevgisini, sirlarini, hikayesini okuyayim derseniz bu kitabi oneririm.
polisiye arayanlara gore degil daha bir naif daha bir sakin ..


5 yorum:

BlahBlah dedi ki...

ikimiz de gerilimi sevmemize rağmen sen beğendiysen ben de beğenirim diye düşünüyorum. almanya yenilince biz de yenilmiş olduk gibi bişey oldu ama doğru yani ilk önermem :)

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Bu yayınevinin bastığı kitapların dizgi hatası oranı hakkında bir fikir edinebildiniz mi?

Kitabın kısaltmadan basıldığına güvenebiliyormusunuz?

zoitsa dedi ki...

Kitap bir butun olarak devam edip bitti.hikayede bir anlam dusuklugu olmadigi icin beni rahatsiz eden birsey yoktu.imla hatasi da goremedim bu baglamda kisaltildigini dusunmedim cunku kitap bu haliyle bile 500 kusur sayfa .polisiye alanina da girerlerse sevinecegim ama bu tarzi sevenler icin de listeye girebilecek bir kitap.

zoitsa dedi ki...

Mantigin dogru:))

Handan dedi ki...

bakalım bakalım bunu da aklımıza yazalım