3 Aralık 2010 Cuma

cuma durum raporu


*şu sıralar yatağa erken girip 2 sayfa kitap okumadan uyuyup kalıyorum..
.
*sabah serviste kitap okumaya kalksam otomatikman uyurum diye düşünüyorum..
.
*1 günde 5 farklı burger kingten kahve içmiş insanım..kendime şaşıyorum.sadece kahveyle yaşamaya başladım..asıl şaşırdığım yanım 5 faklı burger king demek 3 farklı şehir demek 1 günde!!
.
*kendime hala bir not defteri alamadım..böyle dümdüz yapraklı ama içime sinen bişey istiyorum..yok.
.
*sürekli kötü zamanda maddi manevi yanında olduğum biri kötü zamanımda maalesef olaya noktayı koyup gerçekleri görmemi sağladı..onun nazarında hiç yardım etme fırsatı bulamadığım biri hiçkimsenin yapmayacağını yaptı...hayat çok ilginç dersler veriyor..
.
*işlerimi halledip tam da bu mevsimde cunda adasına kaçmayı diliyorum..
.
*hafta içi resmi dairelerde süründüm yine..asli hukuk mahkemesinde dava açtım ..dua edin benim için..
.
*sabahları en uzak durağa kadar yürüyüp servise ordan biniyorum...kulağımda kulaklık sabah yürüyüşleri uyanmamı sağlıyor..Power Fm Morning Team çok eğlenceli..
.
*haftasonu ayşeye tarçınlı cevizli ve havuçlu kek yapıp mis gibi kahveyle film izlemek istiyorum.kitap okuyup sızabiliriz de :)

4 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

hımm hava soğuyacak, ben de mayışmak istiyorum. ama önce av mevsimi'ni izleyeyim, pazar günü de yatıp yuvarlanayım diyorum.

CherrybLossomgirL dedi ki...

dava için şans diliyorum

cunda adasında benim yerime de gez , memleketimmmm :)

cem dedi ki...

o kahvelere bir de sigara ekle, benim beslenme şeklim çıksın ortaya...:)

1 günde 3 farklı şehir çok ürkütücüymüş, hele ben gibi tembel birine..

kiraz çiçegi dedi ki...

cunda deyince akan sular durdu:)sevgiler