15 Nisan 2011 Cuma

meraklı?


kredi kartı ekstrem bir meraklı (!) komşumuz tarafından alınıyor..evine götürülüyor..inceleniyor..gecenin bir yarısı açılmış bi zarfla posta kutuma geri konuluyor!!!


19 yorum:

efe ile hayat dedi ki...

merak ediyorum fırsatı olsa daha neler yapar ? bence o komşuyu suç üstü yakalamak lazım :)

zoitsa dedi ki...

sorma canım..insan birinin harcamalarını niye merak eder ki:)

NzN dedi ki...

yok artık daha neler!!!
kızım bu ne böyle yaa korku filmi gibi....
dikkat et de çöp kutunu da karıştırmasın!

zoitsa dedi ki...

NzN'ım valla anlamış değilim nasıl bir ruhsal hastalık bu ..

Damla dedi ki...

Aaaaa çok ilginç :) Amacı ne olabilir ki ben alamıyorum bari bakayım alışveriş yapanlar nerelerde ne kadar harcıyo falan :))))

mozclk dedi ki...

zoim sende posta kutuna ona özel bişeyler koy aklı gitsin ama dimi ;)))

zoitsa dedi ki...

damla ;bilmiyorum valla anlamış değilim bi de eve götürüp tekrar yerine koyması komik:)

mozclk;fare kapanı düşünüyorum:)

A-H dedi ki...

merakli komsu dusman basina!! bizimde vardi bir tane, sabaha kadar uyumaz sabaha karsi saat 3-4 apartmana kim giriyor kim cikiyor sayardi...
el deliye hasret biz akilliya :D

Sittirella dedi ki...

Ahahaha :)
Benim de vardı öyle bir sapığım.
Çözümü sana yazıyorum;
Bankada çalışan bir arkadaşın varsa süper oluyor, bankanın afili zarflarından birini alıyorsun.
Aynen ekstre görünümü veriyorsun.
Ad-Soyad-Adres kısmısı bilgisayardan çıkmış olacak elbettekine :)
İçine gönlüne göre bir mektup döşüyorsun :D
Ne yazacağın sana kalmış.
Koyuyorsun posta kutuna gidiyorsun.
Valla çalışıyor, denendi, korktu sanırım :)
Az tehdit dolu mektup olunca pek bir işe yarıyor, haberin olsun.
Hani deli deliyi görünce... :)

zoitsa dedi ki...

A-h;öyle bir komşumuz vardı bizim de..işleri güçleri yok yaw..

Sittirellam delisin valla süper fikir:)

allımorlu dedi ki...

ahahaha bizde de mevcut o komşulardan:))

Judy Abbott dedi ki...

suç değil mi bu yaptığı. akıllara zarar yani. Sittirella'nın planmına bayıldım valla:))

perimasalim dedi ki...

ne saçma,manyakmıymış o komşu?haddini bildirmek lazım.

Sazan dedi ki...

İlginç bi komşu... Kolaylıklar diliyorum.

Benimki sadece Digiturk dergimi çalıyor en azından...

Sazan.

NzN dedi ki...

bak sazan digiturk dergisi dedi de aklıma geldi. yeri gelmişken günah çıkarayım benim de eski komşumun mango dergisini çalmışlığım vardır :)
ama sadece 1 kerecik yaptım, -vallahi de billahi deeee!!!!!

zoitsa dedi ki...

allımorlu;her yerdeler sanırım:)

judy;suç tabiki canım ..zihniyet çok acayip ..

perimasalim;bir dahaki esktrede göreceğiz tekrar:)

sazan;seninki okumalık bişi çalıyor en azından:)

NzN;itirafa bak :)))komşumun psikolojisini anlayalım sende derinlere inerek :))niye yaptın:)))

NzN dedi ki...

walla ben düzenli yapmadım, o noktada ayrılıyorum senin komşudan :)
kapaktaki minik elbisenin daha büyük fotosunu içerlerde bi yerlerde bulmak maksadıyla hoop! diye alıverdim wallaha. bi de eve gidip çay yaptım kendime, elimde çayım bi güzel katalog baktım. pek keyifliydi :))

NİLMOON dedi ki...

posta kutunun üzerine şey yaz :

posta kutumu karıştıran orosbu çocuğdur !

zoitsa dedi ki...

hahah manyak:)