29 Kasım 2011 Salı

düzen


bugün internette indirimden aldığım 50 liralık montu kredi kartıma 6 taksit yaptırırken önüme patronun gönderdiği faturalar geldi..
ünlü bir mağazadan aldığı 3 tshirt 1 kazak 1 kemerin faturasıydı ve tutarda 3,900 TL yazıyordu..az pazarlık yapılırsa kapıya çekilecek doğan görünümlü şahin parasıydı bu..
işte o an düzene niye düzen(!) denildiğini anlayıp kafamda geçen bin bir düşünceyi uzaklaştırdım.. ödemeler ağırlaştı zaten kuddusinin aşıları da karttan çekilecek en iyisi 2 taksit daha ekleyeyim diyip 50 lirayı 8e böldürdüm..
pişman değilim .

9 yorum:

Sahaf Kedisi dedi ki...

3 t-shirt, bir kazak ve bir kemer'in tutari 3,900 TL mi??? Allah'tan gunah yahu! Gerci adamin kendi parasi, neyi ne kadara isterse alir da, herhangi bir yerden cok daha ucuza alabilecegi zottirik seyler icin de o kadar para vermek gunah yahu... Cok merak ettim, hangi magazadan almis bunlari?

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

dostum kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek..trajikomik değil mi ?

montunu güle güle giy bitanem, 8 e böldürmen çok iyi olmuş, hatta 12 yada 10 a falan böldüreydin, zira dediğin gibi
3900 liraya biz senle iş kurabilir, üstüne 3-5 ekleyip bi araç satın alabilir..yada o parayı yönlendirip çoğaltabiliriz..
hatta 3-4 ay fulll tatil bile yapabiliriz babalarrr gibi..

evet bunun adı harbi : düzen..

yazına bayıldım,bayıldım..

zoitsa dedi ki...

sahaf kedim ;paul shark mağazası istanbulun ünlü bir alışveriş merkezinin şubesinden:)

nilayım aynen ya neler yaparız hepsini sıralamışsın:))

ayci dedi ki...

eminim patronunda uyguna almıştır o kiyafetleri!

Unknown dedi ki...

adalet bunun neresinde diyor insan bazen dimi :)

fuly dedi ki...

bencede patronuna göre uyguna bile almış olabilir ;)

Adsız dedi ki...

fotoğrafta dilenen çocuk,3 t-shirt,1 kazak ve kemer,3.900 TL...Hayat,adalet,düzen..Herşey açık bir o kadar da anlamsız...

Judy Abbott dedi ki...

Cem baba'dan bize gelsin :

Ben düzenin şu çarkına çomak sokarım

Ben düzenin tekerine çomak sokarım

Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle ...

Adsız dedi ki...

39 tl, 390 tl, 3900 tl, 39000 tl vesaire vesaire ... Ne 39 tl'de, ne 39000 tl'de, övünelecek ya da yerilecek, toz zerresi kadar bir şey yok! Küçük gibi görünen muazzam bir teferruat dışında tabi...50 tl verdin ya monta ( güle güle giy bu arada ), ihtiyacı olduğuna emin olduğun biri, mesela 5 tl istedi senden! Verirken ellerin titrer miydi? Verir miydin demiyorum bak, ellerin titrer miydi diyorum! 3900 tl veren patronun, ihtiyacı olduğuna emin olduğu birine, 390 tl verirken elleri titrer miydi! Verir miydi demiyorum bak, elleri titrer miydi diyorum! Cevap eğer evetse, sen de patronun da, güle güle seve seve giyin! Ama eğer değilse, ortada konuşmaya değer çok şey, ama üzerine konuşmaya değmez iki kişi var demektir... Ve bu herkes için geçerlidir... Saygılarımla...