27 Ocak 2013 Pazar

köy deneyimi başladı


foto


Ne zamandır hayalini kurduğum köy yaşantısına evliliğim sebebiyle başlamış oldum..Şehirden vazgeçip köyden ev almıştım daha önce ama aldığım ev sitede olduğundan ve çalışmak zorunda olduğumdan toprakla buluşmam pek mümkün değildi..tam toprakla buluşma hayallerimi emekliliğe sakladığım anda evlenip eşimin köyüne yerleşme fırsatımız doğdu..şimdi hem çalışıyor hem toprakla olan hayallerimi gerçekleştirebiliyorum.
aklımda binbir türlü proje var organik hayata dair...şimdilik sadece kağıt üzerinde projelendiriyorum baharda toprağın uyanmasıyla inşallah çalışmalarım başlayacak.
bu yazıyı çıtırdayarak yanan sobanın yanından yazıyorum..
artık kömür taşıyor,sobayı yakıyor,bir büyük iki minik köpeğimi günde iki kez doyuruyor,yetiştireceğim çileklerin,yapacağım reçellerin,kurutacağım biberlerin,yapacağımız kümesin hayalini kuruyorum..
insanlar doğalgazlı evi bırakıp köye yerleştiğimiz için deli gözüyle bakıyor,ama biz özümüze ve doğal yaşama adım attığımız için çok mutluyuz.. 
deneyimleriniz ve ya önerileriniz varsa paylaşın olur mu..karşılığında organik reçeller size sözüm olsun:))


12 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

şaka yapiyosun :-)

zoitsa dedi ki...

haha hala çalışıyorum ve şaka yapmıyorum köye yerleşme kararı alıp yerleştik bile:)

Sophie dedi ki...

bravo,çok güzel bir haber bu :) bizler niye yapamıyoruz ki..

Sittirella dedi ki...

İmrendim :)
Huzurunuz ve mutluluğunuz daim olsun Zoi'm.
Neyi, nasıl, ne zaman dikmen gerekir, nasıl bakman gerekir? konusundan bi' başlarız, tarhanası, salçası, sebze kurutması nasıl yapılmalı?ya dek her konuda yardımcı oluruz.
Öperim.

cem dedi ki...

soba yakma olayı varsa işin içinden ben gelemem o işe :)

NAZLI dedi ki...

Aaaa.Şaşırdım ve sevindim.Aylardır yazmıyorsun ama yazacak çok şey var sanki.Kendi hayatımdaki değişikliklere benzettim biraz yazdıklarını.Bende İstanbul'dan Çanakkale'ye döndüm.Bahçemize sera yaptık,marul diktik.Bezelye,bakla,taze soğan,kişniş,maydanoz diktik.Çok zevkli gerçekten.Köpeğimiz çok mutlu.Deli gibi oradan oraya koşup duruyor.Umarım çok mutlu olursun yeni düzeninde.

zoitsa dedi ki...

sophie;darısı başınıza o zaman:)

sitti'mm;vay kuzum deneyimlisin:))

cem;niye yahu çok da güzel yanıyor:)

nazlı ;yoğun şehirden bahçenize dönmek mutlu ettiyse harika bir haber bu:)kişnişle geçen sene tanıştım soru sorabilir miyim sana ?

Unknown dedi ki...

Müthiş bir şey bu bence :)
Gönlünüzün istediğini yapmışsınız ve harika olmuş. Huzurla yaşamak bu olsa gerek :)

zoitsa dedi ki...

ontheroad;teşekkür ederim :)huzur hepimizi bulsun inşallah

Şerife dedi ki...

uzun zamandır takip edemiyordum seni evlenmene sonrasında yaşadıklarına şaştım kaldım şaşmamak için artık sürekli takipteyim

Zeynep dedi ki...

salçaları beraber yapcaz dimi kuzum inşallah :):):)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

nneeeeeeeeeeeeeyyyyy