3 Kasım 2014 Pazartesi

KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM




Bu kitap acayip hisler uyandırdı bende..Kiler marketin indirim şenliğinde kitap yığınıyla boğuşurken rastladım.İlk önce ismi çekti beni..İnsanlar kitapların ismine önce aldanıyor zaten..Çok başarılı seçilmiş bir isim-hatta kitabı yazmadan önce seçildiğini düşünüyorum -
indirimle 5 liraya düşüyordu kitap ve ikinci ilgi çekici yan buydu:))
Kitap hakkında araştırma yaptığımda kitabın yazarına bu kitap için iyi bir fon verilmiş.Yani kitap yazılıp basım için fon aranmamış..hiç kitap yazmamış birine al sen şu kitabı yaz diye bir para veriliyor :)) bu kitaba ön yargılı başlamamız için iyi bir neden aslında ..zoraki cümleleri olan bir kitapla karşılaşacağım derken gayet akıcı hiç sıkmayan uzun bir öykü okumuş oldum..
Kapağını kapattığımda öyküyü yaşamış gibi bir his vardı içimde ve gerçekten sevdiğim kitaplar kategorisinde kitaplığımda yerini aldı..
okuyun derim!!

spoiler;

Aşk insanı büyütür; önce hissettirdiği tarifsiz mutluluk sonra kaybetmenin verdiği derin acıyla...

Günün birinde kimselere bahsedemeyeceğiniz türde bir sevgiye kapılırsanız?

En derine gömmeniz gereken ve ne kadar uğraşsanız da bir türlü peşinizi bırakmayan. Yok olup gideceğine zamanla daha da büyüyerek varlığınızı kaplayan ve sonunda ta kendiniz olup size dönüşen bir sevgiye?

Her bitişin yeni başlangıçlara açılan bir kapı olduğunu hatırlatan Kurtlara Söyle Eve Döndüm, önyargıların yalnızca gerçek sevgiye boyun eğdiğinin de güzel bir kanıtı...
(Tanıtım Bülteninden)


2 yorum:

sipidik dedi ki...

güle güle kullanın guzel kitaplar hemde fiyatlarıda uygynmus.ama yorum yapmamın sebebi kitaptan ziyade sizdiniz.valla özlüyoruz cok az yazıyosunuz.özellikle neler yaptınız yasantınız ne yonde degişti sahsen merak ediyorum.arad ses verin lütfen.sevgiler....

zoitsa dedi ki...

merhaba uzun bir ara verdim ama beni hatırlayanların kaldığını sanmıyordum açıkçası:)