13 Şubat 2015 Cuma

TESS GERRITSEN-ÇIRAK (ŞUBAT 2)



Şubat ayının 2.kitabı da bitti..Geçen seneye nazaran daha fazla kitap okumaya başladım..Yolda gelip giderken,akşam işler bittikten sonra fırsat yaratabildiğim her an okumaya çalışıyorum.
Tess Gerritsen 'in Cerrah kitabını gece çocuk yüzünden uyuyamadığımdan kitap okurum uyurum bari düşüncesiyle okumuştum.Kitap tam ters etki yaratıp geceleri uyutmadan sürekli sonunda ne olacak diye kendini okutmuştu:) okutmuştu diyorum çünkü gerçekten polisiyede kan revan ve tıbbi terimler seviyorsanız kesinlikle bu seriyi öneriyorum.Sonuna kadar elinizden bırakamıyorsunuz ,hikaye hiçbir sayfada duraklamıyor.
Çırak kitabında da Dedektifimiz Rizolli belalısı Hoyt 'la uğraşıyor.yani hikaye kaldığı yerden devam ediyor.

Henüz dizisini izlemedim.Kitaplarla devam edeceğim ve seri bitince izeleyeceğim sanırım.

Bu seriye başlamadıysanız Cerrah'la başlayın ve zaten devamının nasıl geleceğini görün.

Kitabı yine Kiler Market indiriminden indirimin üstünden %50 indirimle aldım.
9,95 fiyatının üzerinden % 50 indirimle 4,97 TL gibi ülkemizde kitap alınması imkansız bir paraya almış oldum.
Etrafınızda Kiler Market varsa %50 kitap indirim kampanyasını takip etmenizi öneririm.

5 yorum:

Handan dedi ki...

günaydın zoicim, ben rizzoli ve ısles'i diziden takip ediyorum. ancak korkak biri olduğumdan bir kaç bölüm üst üste izlersem ve evde yalnızsam ışıklar açık uyuyorum. kitaplarına bu yüzden uzak duruyorum. hem dizi daha iyi gözlerimi kapatabiliyorum kimi sahnelerde.
oğlanı öptüm
sevgiler

zoitsa dedi ki...

HANDAN KİTAPLARI DA DİZİLERİ KADAR HEYECANLI :) KİTABIN KAPAĞINI KAPATAMIYORDUM AY NE OLACAK ACABA DİYE :) KİTAPLAR BİTSİN DİZİYE GEÇECEĞİM BAKALIM :)

BlahBlah dedi ki...

Diziyle kitaplarin pek bagi yok maalesef. Dr. Isles bile benzemiyor :/ o yuzden ben bulasmadan tess ablamin yazdigi haliyle biraktim. Tess ablaa seni seviyooomm ♥♥♥

flzpink dedi ki...

Üst üste Cerrah ve Çırağı okuyunca akşamları kapıyı pencereyi kontrol eder olmuştum :)Diziyi düzenli izleyemesem de seviyorum...

zoitsa dedi ki...

@blahblah ben de seviyorum bu kadını ..diziler ve filmler genelde daha sadeleştirilmiş olduğundan önce kitapları okumayı seçiyorum.

@flzpink sorma hele cerrah fena sarsmıştı beni geceleri :)