6 Haziran 2018 Çarşamba

Sigaralık



Kahve sadece bayramlarda ,ailenin büyükleri gelince içilirdi bizim evde..
Şekerden bacağı kesilmiş dedemi ziyarete gelirdi arkadaşları..
Vitrinde özenle her hafta tozu alınan  fincanlar özenle indirilir doldurulurdu bol köpüklü kahve..
Evi mis gibi kahve kokusu kaplarken çocuklara kahvenin neden zararlı olduğunu düşünürdüm hep..
''Babannen öyle dediği için zararlı ''deyip bir terlik fırlatırdı babannem ,misafir görmeden..

Bir de her genç kızın çeyizinde mutlaka olması gereken kristal takımların sigaralık parçası ortaya çıkarılır;içine bayram öncesi özenle pahalı sigara doldurduğumuz sigaralık ,gelen amcalara tutulurdu şeker gibi..
Sigara neden çocuklara zararlı diye soramazdım bu kez babanneme..

10 yorum:

SevKoz dedi ki...

Bi arkadaşım da bana kahve içersen bıyıkların çıkar demişti çocukken 😀😀😀😀

zoitsa dedi ki...

@sevkoz hepimize bir bahane uydurmuşlar içilmesin diye:)

Beyaz dedi ki...

Cok ozlemisim seni

Zeynep dedi ki...

Acaba çocukken kahve zararlı diyip bizlere içirmedikleri için mi şimdi kahveler bu kadar değerli bizim için :)

Unknown dedi ki...

çok guzeel blog toptan koli
toptan ambalaj malzemeleri
karton koli
kraft koli
ev taşıma kolisi
mecidiyeköy koli
şişli koli
istoç koli
istanbul koli
kağıthane kutu koli
toptan koli
karton koli
kraft koli
silindir kutu
köpük koli
kilitli torbalar
baloncuklu zarflar
banlonlu naylon
çift taraflı bantlar
kağıt bantlar
koli bantları
selo bantları
çift oluklu koli
kilitli kutu
pizza kutuları
tek oluklu koli
karton bardaklar
ev taşıma kolisi
istanbul koli
mecidiyeköy koli
ev taşıma kolisi
mecidiyeköy koli
şişli koli
istoç koli
istanbul koli
kağıthane koli
merter karton koli
bakırköy koli
beşiktaş toptan koli
ortaköy toptan koli
kutu karton koli
köpük koli
k koli
kitap kutu koli
kitap kutusu
arşiv koli

mavilale dedi ki...

kahve içen kızlar kararır demişti annem. esmer komşu teyzenin çok kahve içtiğini sandım uzun süre :)

deeptone dedi ki...

yaz bu anılardan yaa ne güzeel :)

deeptone dedi ki...

heey :)

Nilgün Komar dedi ki...

bize de çok şey derlerdi ama hiçbirini dinlemedim ben kokusu çekici ama tadı hep acı geldi bana ondan, ama sonra bir gün zoraki tesadüfen içince bir daha bırakamaz oldum, tek sorun şekersiz içememem :)

deeptone dedi ki...

yeeeey :)