26 Ağustos 2010 Perşembe

biri zoi niye yazmıyo mu dedi?


zoi niye yazmıyon ? zoi neden yoksun? zoi neden gözükmüyon ? diye soran canımm arkadaşlarıma cevabımdır bu foto:)
zoi yatmaya yer bulamıyo yazmaya nasıl bulsun:)
annemlerin gazıyla nasılsa yeni ev alıncak aman sabahlar olmasın diyerekten evimi boşalttım..peki nereye?annemlerin salonunun ortasına..
peki yatağım televizyonum noldu?
valla akıbetini enkaz kalkınca öğreneceğim:)
hayatım 2 ayda altüst oldu diyordum bu da kanıtıdır.
deprem olsa enkaz altında beni bulamayacaklar çünkü deprem olmadan bile bulunacak gibi değilim..
ben kitaplığımı,tv koltuğumu,miss gibi yatağımı,çerçevelediğim fotolarımı,okunmayı bekleyen başucu kitaplarımı özledim arkadaş..

15 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

ooo ne olmuş burada:))
o sandalyeleri gelip de bi düzeltesim geldi ya tepetaklak:)

zoitsa dedi ki...

valla düzeltmeye gelebilirsin çok makbule geçer taşınırken:)

uğurböceği dedi ki...

a yavrum kıyamam ne işlere kalkışmışsın.Allah yardımcın olsun.kolay gele tatlım

Adsız dedi ki...

İlk bakışta ben eve hırsız girmiş ve heryeri talan etmiş kesin dedim :D SOnra deprem olmuş olabileceği hissine kapıldım..
Ama hiçbiri değilmiş Allah'a şükür :))
Kolay gelsin, kolaysa başıma gelmesin mümkünse :D

Adsız dedi ki...

aahahhaah... inanmıyorum bu ne hal?... ama bisikleti gördüm yaa. bravo bana.. birz daha inceliyim bakalım plazma tv yi de bulabilecek myim :))) şaka bi yana.. çok işin var çook. kolaylıklar diiyorum sana.. yeni evinde misler gbi oturur keyfli keyifli yazılar yazarsın inşallah.. sevgiler.

Hayatın Ressamı dedi ki...

Deprem olmuş sandım.
Taşınmak çok zor allah kolaylık versin.

Judy Abbott dedi ki...

kolay gelsin zoitsa

Beyaz dedi ki...

Bebeğim kolay gelsin utandım şimdik bende nerde bu kız diyenlerden biriydim :)

NiLaY dedi ki...

upssss :) nolmuş böyle şekerim, iyi valla bu opostu yazman bile bir başarı olmuş bence :) kolay gelsin..

cem dedi ki...

yok düzelmez bu oda, ev, blok, site..:)

Unknown dedi ki...

zoi bomba atsan yere düşmez ,kolaylar gelsin

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

nihayet yorum yazabiliyorum 50.ye..
canım valla güler misin ,ağlar mısın olmuş oda yahu..
dediğin kadar varmış hatta fazlası varmış..
en kısa zmaanda fresh ve huzur dolu bi hayata geçmeni diliyorum...
bu da geçecek...

RuYaYLa dedi ki...

Anam neler olmuş orda ben gelmeyeli öylee :D

SEVECEN dedi ki...

OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

7.oda dedi ki...

vay anasınııııı, çok ürkütücü görünüyor :)