18 Ağustos 2010 Çarşamba

bu sıralar

pek öyle çekilişlere yarışmalara katılmıyorum bu sıralar..keyfim pek yerinde değil çünkü..hem hastalık,hem özel nedenler,hem yapmam gereken işler yüzünden kendime pek vakit ayıramıyorum ..ama swift of desire 'nin hediyeleri bu kadar sıkıntının üstüne ilaç gibi geldi:)



uydurmasyon soğuk tatlı yaptım:)hem hafif oldu hem soğuk:)

tarif şöyle:)

-1 lt vişne meyve suyu

-3 kaşık nişasta

-4 kaşık şeker

-1 paket kedi dili bisküvi

1 lt vişne suyunun içine nişasta ve şekeri koyup koyulaşana kadar pişiriyoruz..kedi dili bisküvileri vişne suyuyla ıslatıp 1 sıra halinde borcama diziyoruz..üstüne hazırladığımız karışımdan döküyoruz.aynı işlemi bir sıra daha tekrar edip buzlukta bekletiyoruz..dondurma da koyarsak yanına tadından yenmiyor:)

9 yorum:

C3Moi dedi ki...

ekşi :(

uğurböceği dedi ki...

hayırlı olsun tatlım.kendim kazanmış gibi sevindim.

geçmiş olsun.inş.eski keyfin yerine gelir.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

holleeyy..zoitsam hediyelerin ilaç gibi gelmiştir tahmin ediyorum tatlım..
güle güle kullan..sana ıuğur getirsinler..
tatlından da isterim :))

SEVECEN dedi ki...

ayy o datlu ne kız....off yapmalıyımmm..

kendini üzme herşey düzelcek...

Beyaz dedi ki...

zoi harika gözüküyor tatlı.

Hediyelerinde hayırlı olsun. uzun zamandır bende hediye çekilişlerine katılmıyorum.
Daha hiç hediye kazanmadım zten blogdan

eslemce dedi ki...

güzel görünüyor,eline sağlık:):)

nuray kıvan dedi ki...

hediyeler çok güzelmiş neler var oyleee:)

nehirineylemleri dedi ki...

Her gecenin sonu sabah
SEvgiler
Eylem

Swift as Desire dedi ki...

Hediyelerin ilaç gibi gelmesine sevindim:)