29 Eylül 2010 Çarşamba

amaç


daha ilkokula gidiyoruz..erkek olmaktan vazgeçip muavine aşık olduğum zamanlar..ben aşkımdan ölüyorum ama..böyle futbolu boşvermeler ,simoviçi takmamalar ,kırmızı ayakkabıları giymeler falan..ibrahim dedi hadi zoi maça ..zoide tık yok bütün gün akşam olsun bizim muavin babamla gelsin arabayı yıkasın ben yardım ediyim falan modunda takılıyorum ..
bütün topu ,kariyeri ,arkadaşları bıraktım mahalledeki tek kız sibelle takılıyorum..biz böyle bütün gün gezip hayaller kuruyoruz falan..bu da aşık olmak istiyor;soruyor bana nasıl bişi falan diye..anlatıyorum işte böyle hani caprisun meyvesuyunu içip patlatırsın ya hani ayağınla heh işte öyle diyorum ona..eti pufların bisküvisini ve pufunu yiyip heyecanla şekerlemelerine dalarsın ya aynı öyle bişi ..
bigün koşarak dayandı kapıma sibel..
-zoi aşık oldum ben!!! dedi..
-aaa kimee yoksa o karpuzcu çocuğa mı?
-hayır hayır bak buna!!!
çıkardı cebinden bi beşyüzlük..üstünde sevgili olmak için arayın yazmış biri..
-ama !!diyebildim sadece
-ama kızım baksana 500lira bu ..kesin zengin kesinnn diyip koşarak uzaklaştı...
..
böyle bülent ersoyun şaşırmış hali gibi kaldım öylece.. banu alkan gibi kürkler giyebilecek,serpil çakmaklı gibi havuzlu evi bile olacaktı..kendi arabasına binip sigara bile içebilecekti bissürü kırmızı rujları olacak oje sürmek için babadan izin almaya bile gerek kalmayacaktı..
..
sonra büyüdük biz..10 sene geçti aradan ..buluştuk biz yine..
polis olmuş çalışıyor istanbulda..
eminönünde rakı sofrasında açıldı yine muhabbet..
-ne hedefliyorsun gelecek için dedim ..demez olaydım
-kızım hergün mafya durduruyoruz ..arabaları görsen..en büyük hedefim mafyayla evlenip evimin kadını olmak dedi..
canım arkadaşım yaa hiç değişmemiş...


9 yorum:

NzN dedi ki...

aman bee bu velet aşkları pek tatlı oluyordu...ben de abimin arkadaşlarını beğenir, etraflarında dolanmak için binbirtürlü bahane arardım...
arkadaşının da hakkını yeme cici hatun hedef büyütmüş işte :)))

onu bunu bilmem de aşkın her şekli güzel....

C3Moi dedi ki...

serpil çakmaklı ağır olmuş.

Dilhan dedi ki...

paraya bayıldım =)) hey gidi günler.. =))

Judy Abbott dedi ki...

ne güzel bir yazı bu böyle?
aşkın da daha iyi tanımını benim diyen yapamaz : eti pufların bisküvisini ve pufunu yiyip heyecanla şekerlemelerine dalarsın ya aynı öyle bişi ..

bitanesin zoitsa:)

zoitsa dedi ki...

NzN benim hiç abim olmadı la..o da komik olurdu:)

c3moi;o filmlerin etkisi kaç sene sürdü biliyon mu sen.

mor elma;sorma ne günlerdi la:)

judy;sağol canım:)yaşayınca ne tanımlar çıkıyo bi bilsen:)

Beyaz dedi ki...

Zoi, iyiki arkadaşlarına çekmemişsin bacım

stuven dedi ki...

vay be çok eskiye gittim şimdi. hey gidi günler heyy

esra dedi ki...

bak işte şu rakı muhabbeti hiç açmadı beni:)))blğumun da kuralı var halbuki girişlerde:)))e bende seni sevdim ..nolcek şimdi?

zoitsa dedi ki...

esram rakıyı ben içmiyorum kendisi içiyor:)