16 Şubat 2011 Çarşamba

durum raporu..


*yukarda gördüğünüz cümleyi google amcaya aratıp benim bloğumu bulan şahsiyeti kınıyorum! bu kadar da yüzümüze vurulmaz ki kardeşim..
.
*işten eve gelip yemek yiyip kafamı yastığa koyduğum an uyuyorum..kitabımı elime alıp yastığımın kenarına koyup bakışarak uyuyorum ..
.
*ets tur ile 5 martta safranbolu turu satın aldık..3 kız gidiyoruz..yaş 41 yazmışlar ..tam kültür turu olacak bizim için:))
.
*kitapla bakışıp uyuduğum için okunacak kitaplar stoğum hala aynı ..
.
*cumartesi kaçıp nilayımla bol soslu makarna kaçamağı yaptım..hayır pişman değilim ..süper ötesiydi..
.
*babanneme hakkımı helal edememiştim cenazede..haram da etmemiştim..öylece kalmıştım..annem de öyle..sürekli annemle ikimizin rüyasına giriyor..acayip..
.
*kandil gecesi hiç tanımadığım bir numaradan ''MİNAREDEN ATLARIM KANDİLİNİZİ KUTLARIM.A.YAVUZ GÜLOĞLU'' yazıp beni dumura uğratan vatandaşa hala gülüyorum..
.
*o diil de ben hala 'muhasebeci sever kavuşamaz''diye beni bulan kenafir kim merak ediyorum:))

5 yorum:

küfkedisi dedi ki...

kıllama leylanın gerçek adı ne diye yazıp beni bulan var ne alaka çöz çözebilirsen yani :)))

ets yi de yaş mevzusundan ayrıca kınıyorum :)))

eslemce dedi ki...

deli şey seni)::)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hahahahaha ben hala senin sevgililer günüdeki uğradığın referans dumuruna ve minareden atlayan güloğluna gülmekteyken postunu yaptın:))
oğğğ tatil turları satın alınmışş yarasın kuşumaa..mis..
babannen hakkında bence siz hakkınızı helal edin diyorum.zira,bu dünyada sonuçlanamayan hesaplaşmalar ahirette adilce sonuçlanacak..
muhasebeci sever kavuşamaz hhahahahahahaha...
ben de senin geldiğin tatlı ctesi ile ilgili post hazırlıcam önceliği niveaya verdim..
öpenzi..
tatili kıskandım şimdi ha..

zoitsa dedi ki...

küf kedim;hahaha kıllama leylaaa hahah hala gülüyom:)

haticem;kızım hayatım acayip cidden :))

nilayım;sorma bacım :)))güloğlu çıktı bide başıma :)))

thalassapolis dedi ki...

o neydi yaaa "minareden at beni in aşağıda tut beni" gibi bişiy olmuş :S

Safranbolu turu da güzel olmuş :)