3 Şubat 2011 Perşembe

Marx'ın Dönüşü

yaşadığımız yerde pek fazla tiyatro seçeneğimiz olmuyor maalesef..Kitap klübümüzden tanıma fırsatı bulduğum seda haber vermese yine bu oyunu kaçıracaktım muhtemelen..
akşam iş çıkışı apar topar yetiştim yeni dizayn edilmiş tiyatromuza..Koltukları biraz daha rahat yapsalarmış iyi olurmuş ama hiç yoktan iyidir dedik ..

Marx'ın Dönüşü kesinlikle izleyiciyi sıkmayacak şekilde kurgulanmış bir oyun..oyun boyunca sahnedeki ekranda siyah beyaz görüntülerle desteklenmiş hikayeler çok dikkat çekiciydi..
Dostumuz Marx'ın diğer tarafta Sokrates ve diğerlerinin desteğiyle isyan çıkararak dünyaya dönmesi ve bize kendi dönemiyle bu yaşadığımız dönemin arasında hiçbir farkın olmadığını aktarmasıyla başlıyor..


150 yıl önce de şimdi de düzenin aynı işlediği ,krizlerin sadece büyük güçlerin daha da büyümesi için yaratılmış şeyler olduğunu ,manşetlerin hiç değişmediği ;sadece tarihlerin değiştiğini harika bir anlatımla oynadı Genco Erkal..
oyun çok kuvvetli..yazar çok kuvvetli..tiyatrocu hepsinden daha kuvvetliydi..

hiç sıkılmadan,aksine büyük bir zevkle izleyeceğiniz bu oyunu bence kesinlikle kaçırmayın dostlar..
Marx'ın ağzından BEN MARXIST DEĞİLİM cümlesini mutlaka duyun:)
2 Şubat - Marx'ın Dönüşü Çorlu Tamer Levent Sah. 20:00
6 Şubat - Marx'ın Dönüşü Muammer Karaca Tiy. 15:00
18 Şubat - Marx'ın Dönüşü Muammer Karaca Tiy. 20:30




3 yorum:

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

HARİKAAA..NE UZUN ZAMAN OLDU TİYOATRO İZLEMEYELİ..

birdişçiningünlüğü dedi ki...

bende çok beğendim oyunu ama birlikte gittiğim klinikten arkadaşlar sıkıcı buldular,zevk meselesi ama genco erkal ı izlemek her zaman süper

zoitsa dedi ki...

nilmoon;götüreyim seni de bebeem..

sedacım;ben çok beğendim gerçekten..tek sorun koltuklardı