29 Nisan 2011 Cuma

benden senden bizden..

diğer arkadaşlarımızın yaptıkları yüzünden bizi terlikle dövüp odaya kapatan devletimiz sayesinde bir süredir dns ayarlarım değişikti..şimdi bloglar normale dönünce değişen dns ayarlarım yüzünden kendi bloğum da dahil olmak üzere hiçbir bloğa giremiyordum..tam giriyorum dannn diye bir ekran çıkıp olmaz diyordu..
iş yoğunluğum yüzünden çözümünü de bulmaya vaktim yoktu ama dün artık dedim bu işe bir çözüm bulmalıyım..
eski dns ayarlarımı yükledim ;yok..
farklı dns denedim ;yok..
en sonunda tarayıcımı değiştirip chrome yükledim..
normalde herkes tarayıcını değiştir artık diye uyarsa da alışkanlıklarımdan çok zor vazgeçen bir tip olduğumdan explorer benim için vazgeçilmezdi:)


eskiden ofis olarak sabahın köründe iddaa,at yarışı,süper loto ,şans topu dahil olmak üzere her türlü şans oyununu oynuyorduk..kimsenin sevgilisi olmadığından aşkta kaybettiğimiz şansı parada bulmaya çalışıyorduk sanırım:)kendimize 5 lira limit koymuştuk 5 lirayı şans oyunları arasında paylaştırıyorduk:)
dün yine gaza gelip sahalara dönüş yaptım:) porto sağolsun 4 lira yatırdığım kuponum sabah baktığımda 37 lira olarak geri dönmüştü:)
haftasonu sinema ve kahve parasını çıkarmış olduk :)

bknz;maaş alamayan zoinin sinema sevdası:)

çok sık olmasa da arada beğendiğim ürünleri buraya iliştiriyorum ..akşam eve gittiğimde maske yapasım tuttu..
normalde soyulan maskeleri sevdiğimden genelde yıkayarak çıkan maskeleri sanki sonuç vermeyecekmiş gibi görürdüm..
tavsiye olarak aldığım avonun maskesini akşam uyguladım..mavi bir yapısı var ama yüzünüze sürüp beyaz olmasını bekliyorsunuz..tabi maske beyaz oldukça yüzünüzde bir ajda pekkan havası esiyor:)
resmen böyle taş gibi şaşırıp kalıyorsunuz:)
çıkardığımda sonuca inanamadım ..siyah noktaların hepsi gitmişşş:))
gözünde göz kalemi durmayangillerden olduğumdan bu sornumu da çözen bir ürün buldum nihayetinde:)
oriflameden birbir umutla aldığım kajal ciddi anlamda çıkmıyor:)))

kurumlar vergisinin bitmesiyle rahatlamış zoi olarak blog dünyasına girişimin resmidir bu post:)


10 yorum:

Adsız dedi ki...

butun siyah noktalar gitti mi didinnn?...almaliyim o halde :)

zoitsa dedi ki...

evet:)

Sittirella dedi ki...

Zoitsacım, hangi maskeymiş o bakem?
Karma cilde sahip biri olarak, özellikle havaların ısınmasıyla burun etrafında hafif yağlı, siyah noktamsı görünüm yüzünden her gün yüzünü ''fırçalamaktan'' eskitecek biri olarak belki işime yarayabilir :)))
Bu Kajal'da iyiymiş, alınacaklar litesine ekledim :)

zoitsa dedi ki...

avonun maskesi sitticim :)eğer orda bulamıyorsan yazışma adresini yolla postalıyım

bknz;ev araba tarladan sonra maske veren zoi:)

Sittirella dedi ki...

Ahahahaha :)))
Koptum burada :D
Güzelim, ben bir bakayım... Avon'un binbir türlü maskesi var da, hangisidir o diye merak ettim.
Varsa katalogda cidden alıcam :)
Olmadı sen alırsın artık :)
Arsa, ev, araba'nın yanında devede kulağı geç, tüy bile olmayacak sanırım.
Sağolasın güzelim, ''Mavi Maske'' diye bakıcam artık :)
Öperim.

zoitsa dedi ki...

avon clearskin siyah noktalar için sitticim

uğurböceği dedi ki...

tekrar merhaba tatlım.yazılarının devamıı bekliyoruz

zoitsa dedi ki...

hoşgeldin uğurböceği:)

Adsız dedi ki...

:D doğru söle awon ve oriflame dan ne kdr prim aldın bu reklam için :D (esra)

zoitsa dedi ki...

vaayy arkadaşşş esraya bak :)))ne primi kızım tamamen bilinçli tüketiciyim ben:)