19 Nisan 2011 Salı

masal gelir la fontaine'den..



*son günlerde kendime bi baktım ;böyle bir bezginlik bir sakinlik ..elim bişeye gitmiyo ..hep bi sallama havasındayım..yok dedim olmaz böyle ..uçan adam sabri gibi silkinmem lazım bu hafta sonu..


*mesela ilk tespitim hiçbirşeyi kendim için yapmadığım oldu..aslında evde yatıp tüm gün kitap okumak isterken ben kendimi hep dışarda buluyorum..böyle acayip bir döngü..


*geçen hafta çadır ,doğa hayallerimiz gelmeyen bahar yüzünden iptal oldu..önümüzdeki maçlara bakacağız artık..


*çok fena ticaret yapasımız ,acayip projelerimiz var..nerden mi biliyorum?miskin miskin evde kahve içerken tartışıyoruz kızlarla :)icraat yok ..proje üretmeye devamm:))


*seneyi bu şirketle açtığım için şirketin tüm hesaplarına hakimim şuan ..herşey sistemine oturmuş durumda ..çalışmak için gerçekten de çok iyi bir iş yeri ama gel gör ki maaş olayı düzelmedi düzelmeyecek de..bir tarafta aile gibi rahat bir ortam bir tarafta ödemeler..talihimin gözü kör olsun..


*yıllık iznimin 3 gününü köyde salça ,pekmez ,erişte ,tarhana yaparak geçireceğim..evet evet kesin kararım budur..ileriki hayallerim için pratik yapmam lazım :)

6 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

ya valla ben de maaş vermeyen ama ortamıyla rahatlığıyla yıllardır çalışmamı sağlayan şirketimi mumla arıyorum:(( son maaşımızın , tazminatlarımızın da üstüne yattılar yine de özledim, güzeldi, rahattı, işimi de seviyordum. şimdi ne yapacağımı bilemiyorum. ama tabii en önemli şey para vermeleri. umarım size de bir an önce paranızı verirler, onun derdini ben bilirim. kolay gelsin Zoim.

zoitsa dedi ki...

ahh judym ..bir yerden iyi olunca diğer taraftan olmuyor işte..bizde bu talih varken..

Çılgın Mevdoş dedi ki...

herkes senin gibi canım şu ara havalaedandır bırakma kendini şirketi de itttir gitsin .

Sittirella dedi ki...

Zoi'm, maaşsız olmuyor be.
Aile, canım-cicim ortam, ev gibi rahatlık ta bir yere kadar.
Kredi kartları limitini doldurunca, kredi ödemelerin aksamaya başlayınca, ya da ne bileyim, en ihtiyacın olduğu anda cebinde 50-100 lira olmayınca ''başlarım işine de!!!!'' diyorsun :(
Aylarca maaşsız ''hatra binayen'' çalışmış biri olarak sana tavsiyem; ufak ufak bakınmaya başla bence.
Ya da çek resti, çatır çatır al hakkını!
Abla sözü dinle az.
Öperim.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

oğğ öle olsun bakalım zoi hanım..demek ortak ticaret hayallerimizi başkalarıyla kahve neyin içerken onlara endeksledin demeğğk..
:)))))

zoitsa dedi ki...

nilayım;seninle procelerimiz ayrı :)