19 Mayıs 2011 Perşembe

durum raporu..

*ben nehir kenarında çadır kurma hayallerimi erteleyedurayım ;sümsük kedim bulduğu ilk fırsatta bunu değerlendiriyor..

*anneler gününde ananeye gidildi,evi badana yapıldı,bahçesi ekildi,temizlendi..güzeldi..

*siyasetle çok alakalı biri olmamama rağmen son dönem yapılan rezillikleri artık görmek istemiyorum..sevişme kasedi diye bişey var mı dürüst siyasette..oraya o kamerayı koyan zihniyetler ne kadar dürüst ne kadar ahlaklı?bunların yerine yapılan yolsuzlukların kasetlerini verin,yenilen hakları ortaya serin..banane adamın sevişmesinden..sen sevişmiyor musun?

*ayrıca bir de püskevit olayı var ki o daha vahim:)ninemin püsküüt yiyelim kızanım lafı hala içimi sızlatır..biz buyuz..özümüz bu..

*havaların bu koyu hali içimi daha da bunaltıyor..

*öğlen menümüzde yazan mevsim meyve bize portakal olarak geldi..mevsim derken?

*ailemin değişik hikayesini yazmıştım daha önceleri..ve sonradan ağlamıştım..devam etmek istiyorum bu hikayelere ama bir türlü elim gitmiyor..

*okuduğum kitapları hala buraya neden not almadığımı anlamış değilim..nedir bu uyuşukluk..

*hala teknoloji fakiriyim..hatta artık eve gidince netbookun yüzüne bile bakmıyorum..fotoğraf makinamın da şarjının sürekli olmadığını çevremdeki herkes öğrendi..

*kadının acıklı acıklı söylediği artık bülbül ötmüyor nakaratında bir tek gülen ben değilim değil mi ??


5 yorum:

SEVECEN dedi ki...

delisin sennnnn

zoitsa dedi ki...

biliyordummm sen de gülüyorsun dimi:)

Zeynep dedi ki...

"Sümsük kedi" diyorsun ya ona, çok gülüyorum :)

Elin gitsin ve devam et o hikayelere,bir çok kişinin olduğu gibi benimde meraklarım var o yazdığın iki konu hakkında, yaz devamını yaz..

Judy Abbott dedi ki...

annemmmm ne güzel girmiş oraya tekircan :))) minnoş ya:)

zoikuş bizim şirkette çilek çıktı mevsim meyvesi ahahaah:))

zoitsa dedi ki...

zeynebim;sümsük çünkü surata bak:)yazacağım büyük ihtimal bu günlerde..

judy;kardeşimin kıyafetlerinin arasında yatmaya bayılıyor..bizim kız biraz erkek delisi:)