6 Mayıs 2011 Cuma

parfüm..

323___it__s_the_wrong_time__by_bittersweetvenom-d316xhi
pic

dün internetten bir parfüm aldım ben...
senelerdir arayıp bulamadığım bir parfüme rastladım ve aldım..
merakla bekledim gelmesini
kapağını açmaya cesaret edemedim önce..baktım uzun uzun..
yavaşça sıktım havaya;üstüme değdirmeye yoktu cesaretim..
seneler önce yaptığım hatalar,çektiğim sıkıntılar,ağladığım anılar geldi burnuma..
7 sene geçmişken üstünden ;bir kokuyla acılar taze hala..
sonra dedim niye korkuyorsun ki;yüzleşip kabul etmek değil miydi seni sen yapan acıları..
üstüme sıkıyorum ve daha da güçleniyorum ..
tüm acılarımı ,tüm anılarımı sakladığım yerden çıkarıp kabul ettim ben ;
selam olsun yarınlara..
artık acılarım gibi kokuyorum..

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey, ne kadar güzel yazmışsın ...

zoitsa dedi ki...

teşekkürler dejawu

Sazan dedi ki...

Mantıklı bir hareket, ben im için de öyle bir parfüm var, senin kadar cesur değilim ama...

Denesem mi ki?

zoitsa dedi ki...

dene sazanım ..burnuma geldikçe hatalarıma üzüntülerime yer veriyorum aklımda..beni ben yapan onlar..niye kaçıyorum ki..

eslemce dedi ki...

senelerdir aradığın?
korkmayacağını biliyordun hatırladığında,
o yüzden aradın heryerde...

zoitsa dedi ki...

evet..hatırlamam daha sağlam adımlar atacağımı sağlayacaktı sanki..elime alınca kokrtum ..ya aklımdan çıkmazsa,ya daha kötü olursam diye..

Sittirella dedi ki...

Zoitsacım,
hani derler ya;
''on numara'' olmuş.
Bu gönderin onbiri bulmuş.

Unknown dedi ki...

abi benim işim yok yaş yaa bu konuda. bende muzdaribim çook.yıllardır nerdeyse kullanmadığım marka parfüm kalmadı.her biri ayrı bir anı, ayrı bir sevimsizlik, ayrı bir zaman makinası:( son keşfim paco rabanne idi.ama oda gölgelendi malesef... yepyeni keşfedilmemiş bir koku arayışı içindeyim sevgili zoi:)

Zeynep dedi ki...

süpersin zoim

Özlem dedi ki...

merhaba özlem ben ;
eskiler her daim başkadır , almak ve kullanmakla en iyisini yapmışsın
bu arada anılar bazen insanı bir yerlere götürsede ,geçmişi en güzeliyle hatırlamak gibisi yok...

Adsız dedi ki...

bende 7 sene sonra böyle güçlenebilecekmiyim