12 Eylül 2011 Pazartesi

zoi durum raporu





*sancılı geçen 1.5 senenin sonunda istifa ettim ve tam bir yere başlamışken daha iyi bir teklifle ağustos ayını 3 farklı işte çalışarak noktalamış oldum:))

.

*maaşını 3 aya bir almaya alışmış bünyem maaşım gününden erken alınca bi şaşırdı bi afalladı tabi ama çabuk toparladım..

.

*bu aralar ne film izleyebiliyorum ne kitabıma yoğunluk verebiliyorum böyle bi avare bi sarsık oldum..

.

*hayatımdaki kararasızlıklar devam ediyorken ben yine minik bir evin hayallerine başladım..bir seçim yapmak zorunda kalabilirim blog benim için dua et..

.

*canım fena halde film izlemek ve fena halde kitap okumak istiyor ama eve geldiğim anda pilim bitmiş oluyor:)

.

*sabah erken kalkıp işe kadar uzunca bir yol yürüyorum ..insan ne kadar çok uyursa o kadar miskinleşip ağırlaşıyor anladım..

.

*aynı anda bir kaç yerde olup aynı anda bir kaç şey yapabilmek istiyorum -tamam tamam o teknoloji hiçbir yerde yok:)

.

*telefonumda minik bir tiyatro oyunu oynuyorum..sıkıldığımda bunaldığımda güldüğümde sahne benim oluyor..çok farklı..

.

*aşk herşeyi affeder mi ?dersin zamanla geçer mi blog?

4 yorum:

Sittirella dedi ki...

Amanin!
Şükür be zoitsa'm ! En nihayet!
Yeter ki tüm afallamaların zamanından önce gelen güzel şeyler sebebiyle olsun :)
Çok sevindim, dilerim yeni işini çok seversin ve ne maddi ne manevi zorluk çekmezsin.
Ev meselesine gelince; küçük ev iyidir ama belli bir zamandan sonra sıkar insanı, bilesin.
Aşk meselesine gelince de;
aşk her şeyi affetmez be zoitsa'm :) ona göre, ayağını denk al :P
Öperim.

Pilli Petro dedi ki...

aşk hiç bi haltı affetmez onu kafandan çıkar! zamanla geçer ama bak ona garanti veririm :)))

NzN dedi ki...

oh ohh berekete bak anacım ya...
1 ayda 3 iş :))

minik ev güzeldir candır. hiç yoktan iyidir. paran varsa daha büyüünü alırsın yoksa olana kadar küççüü ile yaşarsın :)

aşk bazı şeyleri affeder bazılarını da affetmez. öyle her şeyi affeden aşklar bi tek amerikan filmlerinde oluyo anacım!

Adsız dedi ki...

hadi çadır kurmaya gidelim :)