28 Mayıs 2015 Perşembe

A-Z'ye Yayınevleri Etkinliğinin ''Y'' Hali


Araya sıkıştırdığım Tess Ablalardan fırsat kaldıkça etkinliğe devam ediyorum..
Etkinlik başlarken bir çok yayınevine ''en çok hangi kitabınızı seviyorsunuz ''sorusu yönelttim.Bir çok dönüş aldım fakat etkinliğin ''y''harfi için yabancı yayınları bir cevap vermedi :)
Ben de arkadaşımın merak edip bana hediye ettiği KIZIL TEPE kitabına karar verdim ..

Kitap 3 karakterin anlatımıyla sürüyor.Normalde çoklu anlatımları sevmediğim kanaatindeydim ama daha önceki etkinlik kitabım Travma Sonrası Aşk Çarpası bu önyargımı yıkmıştı.Şunu söylemeliyim ki bu kitapla tamamen yıkılmış oldu çünkü çoklu anlatımı çok sevdim.
3 farklı karakterin ağzından 3 farklı macerayı dinleyip Kızıl Tepedeki çiftlik evinde nasıl buluştuklarına şahit oluyorsunuz.
Olaylar zekice kurgulanmış tek olumsuz yanı son 40 sayfada hikaye çabucak bitiveriyor .Daha fazla detaylandırılabilirdi sonu bence ..Ama buna rağmen okuduğum ben iyi kitapların başındaki yerini almayı başardı .
Karakterler tehlikelerle karşılaştıkça hop oturup hop kalktım :)

Ben sevdim elimden bırakamadım ..Devamı olsa yine okurum..

Etkinliğin bu kitabına da tam not veriyorum.

1 yorum:

Nilguntoys dedi ki...

merhaba
ben geldimm artık takipcinim:)