19 Ocak 2012 Perşembe

ürün dedikodusu


nilayımın yaptığı tükettim postlarını çok seviyorum..beinm maalesef öyle fazla bir tüketimim olmuyor..makyaj malzemesini tükettiğimi bilmem mesela..ya sonlarına doğru anneme veririm ya da tarihi geçtiğine kanaat getirip atarım
amaaa yeni tanıştığım,beğendiğim ürünlerin dedikodusunu yapabilirim :))



misal ;akmina kırmızı şişe..Allahım Edirneli oluşumdan mı kaynaklanıyor bilmiyorum normalde soda içemeyen ben bu kırmızı şişeleri evime soktuğumdan beri höpür küpür soda delisi oldum..
Nilayın kısırından sonra eve dönerken migrostan almıştım 6lı olarak çok da uygundu fiyatı eve geldim bir baktım ki sınırlı sayıda yazıyor üstünde .sanırım yılbaşı için üretilmiş bu şişeler
buradan akminaya sesleniyorum ;noluur bu kırmızı seriye devam edin nolurr

..
diğer ürünümüz Kahve Dünyası 2si birarada Kahve..
bana biri bunu aldım dese allan çorlusunda kahve dünyasını nerden buldun da aldın dingil yeme beni derim..
Eve giderken uğradığım Dia marketin en ücra köşesinde bulup 5 li olarak 2 paket aldım..Normalde klasik kahveyi az süt tozuyla içerim ama iş yerinde girdiğim restleşme sonucu kahve içemiyordum.Daha doğrusu ayrı ayrı yapıp içemiyorum nescafenin 2si biraradası çok sütlü,jacobs'un 2si biraradası da çamur gibi olduğundan kafein krizim maalesef durdurulamıyordu..
amaaaa bu kahve dünyasının 2si biraradasına tam anlamıyla Ba-Yıl-DIMMM
5li paketi 1,25 TL olarak aldım..

ben aslında bildiğin rujyiyengillerdenim..bir ruj dudağımda asla uzun süre duramaz ..zaten kendime göre soft bir ruj bulamamıştım taaa kii Oriflame Beauty Hydracolour Lipstick sürene kadar..rengi gerçekten soft ve yumuşak bir sürüşü var..
dudağım da uzun süre kalıyor mu;hayır hala yiyorum:)ama o benim dangozluğum:)



blogdaki yakın arkadaşlarımın siyaha hayır çemkirmelerinden sonra karar verdiğim renk yukarıda :)
üstleri böyle boyayıp altlara balyaj atacağım..
atacağım diyorum çünkü annemlerin ev tam bir kuaför salonu:)her türlü kızsal mevzuları arkadaşlarım da dahil olmak üzere anneme toplanıp yaparız:)
üst kat rengini bilen ve kalıcı boya öneren var mı??
illa boyayağım yani !depresyon dibi.

bir de iyi yaşam günlüğü aldım kendime yeni yıl hediyesi olarak..her gün neler yapmışım yazabiliyorum ve günler ilerledikçe sağlıklı öneriler oluyor..küçükken olsa tüm yılın sağlık önerilerini merak edip okur ajandayı kenara kaldırırdım şimdi gün gün gidiyorum..sevdim gerçekten ..bir de onu yanımda taşıyabileceğim kocaman bir çanta bulabilsem kendime..ajanda büyük değil aslında şuan taktığım çantam minik..
d&r da 22 okuoku.com'da 18 TL civarında.


15 yorum:

seyabb dedi ki...

"allan çorlusunda kahve dünyasını nerden buldun da aldın dingil yeme beni derim.".İlahi çok yaşayın valla çok güldüm.

zoitsa dedi ki...

siz de çok yaşayın benim ağzım biraz şivelidir normal hayatta da:)

agresif prenses dedi ki...

zoi sen çok yaşa emi çok güldüm sana :))))

7.oda dedi ki...

şu allan çorlusundaki adresini yolla da artık, bu yıl ki kartpostalımdan sana da göndereyim :) ajandan değişikmiş, ilginç ve güzel.

SEVECEN dedi ki...

akminayı merak ettim ben şimdi sademş bacım o,ben sade soda sevrimde...rujda gü<zel duruyır gerçekten,saçlar okeydirrr

zoitsa dedi ki...

prensesim hep gül e mi:))

7.odam yolluyorum kuzum hemen ..duvarımdaki yerini alsın :)

sevecenim;saçlara okey verdiğine sevindim soda sde kuzum ama kırmızı olunca daha bir içiliyor:)

Zeynep dedi ki...

kuzum sen çok yaşa emi zaten sen msn açmayınca ben hemen huzursuz olanlardanım çaktırma parayı buldunda işten çıktın sanıyorum her defasında direk telefona sarılıyorum bu gidişle parayaı bulunca ilk benim haberim olcak galiba meraktan meraktan :):):)

sodanın şişesi çok süper hiç görmedim vallah..

Sence o kahveden allahın çanakkalesindede bulunurmu acaba günde 8/9 bardak kahve içen biri olarak gerçi bugünlerde bırak kahve içmeyi wc ve evin yolunu bile unuttum...

dipteyim sondayım depresyondayım

saç rengine bayıldım kesinlikle yapmalısın....

Nurtella dedi ki...

http://www.lorealparis.com.tr/sac-boyalari/renkler/casting-creme-gloss/630-cikolata-karamel.aspx

bence aradığın bu renk.çikolata kahvesi ya da bir açığı:))

Bu arada bil bakalım ben kimim:D

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

negzel bi post.....yesin seni nilayın...
saçını bilahare konuşucaz..
anca şimdi bakabldim postuna..
bu gunluklerı gecen yıllarda gorup cok ısınamamıştım,sen aldın ya şimdi ,iyi göründü gözüme..
ben kalıcı ruj alırım beybitom sana, üzülme sen..
uy..yesin onu ninesi,yesin onu babası..:)))

A-H dedi ki...

allan corlusunda kahve dunyasini nerden buldun kisminda koptum yahu :D
birde merak ettim ben bu iyi yasam gunlugunu daha bir detayli bilgi iyi olurdu :))

zoitsa dedi ki...

nurselimmm;kızım bir gün zengin olursam cidden sen duyacaksın..ben diadan son paketleri aldım ama yine gidip bakacağım cidden tam istediğim gibi bak bakalım bulamazsan yollarım ben sana:)))

nurtellaaaa;taa 2008 lerden.. benim de bu 3. bloğum ah ahhh..emel de seni takip ettiğine göre çok eski dostumsun:)

nilayım;ben beğendm günlüğü kuzum tek sorun irademiz:)

a-h ;:))cidden allan çorlusunda hiçbirşey bulamıyoruz biz:)iyi yaşam günlüğünü beğendim ben :)

Bendeniz.. dedi ki...

eski yazılarımı aktardım adres değiştim sadecee:p eski dost evet öperim çok:*

Judy Abbott dedi ki...

depresyon dibi püahaahh:))
ben ömrümde saçımı boyamadım nan:)

zoitsa dedi ki...

judy;senin depresyonun yok anacım biz dibine vuruyoz:)

ne var ne yok ? dedi ki...

evimin altında dia sa var bu kahvelerin çikolatasına hastayım aslında ama kahvesine hiç şans vermemiştim inip alıyım barii :)