27 Eylül 2010 Pazartesi

ilk aşk


8-9 yaşlarımda mahallede ve sülalede tek kız olma özelliğimle ben de erkek gibi olmak istiyordum..ibrahim gibi saçımı kestirmek,eteklerimi parçalamak ,kot pantolon giyip bisikletimi ellerimi kullanmadan sürebilmek en büyük hayallerim arasındaydı..
minübüsümüz vardı ve kariyerim muhtemelen önce muavin sonra şöför olarak devam edecekti..
evet artık buna bir son vermeli ve erkek olmalıydım.
annem her sabahki gibi saçlarımı örerken artık dayanamadım;

-anne saçlarımı bu son örüşün..
-örmem lazım açık kullanamazsın
-kullanmayacağım zaten..bugün ibrahimle gidiyorum berbere onun gibi yaptıracağım..
-nasıl onun gibi ?!!
-anne ben erkek olmak istiyorum artık..saçlarımı istemiyorum.kızım diye çağırma beni oğlum de ..

hiçbirşey demedi annem..bıraktı saçlarımı öylece..

..
artık mutluydum..yarın camiinin ordaki berbere gidip kısacık olacaktı saçlarım..hem gelirken 20lik misketlerden de alırdık..hatta futbolda yükselip galatasarayda bile oynardım lan..8 numaralı forma benim olurdu kesin ..süper kariyer yapardım..gündüz minübüsçü gece futbolcu olurdum kesin.simoviç beni beklermiydi acaba takıma girene kadar..


...
ben tam bunları düşünürken ''O'' girdi kapıdan..babamın yeni muaviniymiş..
cimbomdaki kariyer hayalim bile yerlebir oldu onu görmemle..
hoş simoviçte gitti zaten sonradan..

13 yorum:

Banuca dedi ki...

Ne güzel anlatıyordun, "O"nu gördün... Eeee sonra neler oldu, merak ettim amaaa:)

Judy Abbott dedi ki...

yaaa çok çabuk bitti, ağzım kulaklarımda okudum. devamı yok mu? :) annecin ne meraklanmıştır sen oğlan olmak isteyince kimbilir, yazık:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hahahahah..allaan delisi zoim benim..onu görünce ona çarpıldın gibi anladım ama yanlış anladığımı da anladım sanırım..devamını şiddetle bekliyorum:)

C3Moi dedi ki...

o kadar meraklı ki bizim insanımız O'yu merak ediyor. O işte ya O.

Dallama Blogger dedi ki...

bazen bu kadarı da yeter. aşk değil mi? zaten

zoitsa dedi ki...

banuca;hahah arkası yarın gibi olacak heralde:)

judy;bu ilk erkek olma girişimimdi devamını bi bilsen:)

nilmoon;hahaha valla arkası yarın yazdırcaksını bana:)

c3moi;sen ki kadınlar üstüne master yapıyorsun..anlaman lazımdı:)

telekinesis;bence de yeter..yetti belki de değil mi..

Zeynep dedi ki...

çok alemsin arkadaşım vallah yaaaa

zey0zey dedi ki...

doğal olarak saçlarda kestirilmedi tabi saçları attırarak kur yapmadan olur mu hiç aşk =)

NzN dedi ki...

O'nun ardından hemmen saçlara fiyonklar falan mı koydurdun acep :) fırfırlı etekler de giyeydin tam olaydı :))

zoitsa dedi ki...

nursel;onca şey yaşadım hiç beni karamsar gördün mü:)

zey0zey;olmaz tabi kestirir miyim:)

NzN;kırmızı ayakkabı bile giydim sne ne diyon:)

neval dedi ki...

neyseki zayiat vermeden atlatılmış heves

stuven dedi ki...

eheheh çok keyifliydi...

esra dedi ki...

Evet yaa nedense o yaşlarda kızlar muavinleri,çırakları en yakışıklı ve ideal erkek gibi görürler:)))Bende bizim sokakta marangoz çırağı ve yorgancı çıraını pek bi beğenirdim:))))Allahtanki büyüyünce standartım yükselmiş:)))