1 Eylül 2010 Çarşamba

kardeşim

kardeşimle aramızda 3 yaş var..3 yaş ara demek beraber büyüdük demek..3 yaş ara demek sürekli kavga ettik demek:)
erzincan topçu alayına acemiliğe gittiğinde dedik topçu zaten düşse düşse yine topçu alayının olduğu yere düşer...ama nerdeee..adamı gittiler diyarbakır liceye verdiler..
zaten kendisi de öyle istiyordu ve iç güvenlik timi oldu..3 kez baskın yediler ..bu 3 sadece medyaya yansıyan kısmı tabiki..
....
geçen mahalleden arkadaşına rastladık babamlarla..
-hayırdır dedik..bizimkiyle aynı yerdesin sen ..napıyor bizimki..
-aman abla bırak şu inatçıyı..ben gittim kıl dönmesinden ameliyat oldum aldım 45 gün rapor geldim evime..ona da söyledim oğlum beraber olalım ameliyat gidelim yatalım evimizde..45 gün hava değişimi alırsa zaten onun askerliği bitiyo abla ..almıyo ama orda kalacakmış...

-vay anasını-dedik geldik evimize..
ne annemde ne babamda tık yok haliyle..hepimiz suskun bir taraftan keşke gelse diyoruz bir taraftan yediremez kendine..
telefon çaldı o anda..
-abla nasılsın..
-iyiyim ablam ya emre ameliyat olmuş gelmiş izne sen de olsan 45 gün izin zaten askerliğin önce biter geri dönmene gerek kalmaz..he?
-bırak abla ya...ben burdaki kardeşlerimi bırakıp gelir miyim..götümüze güvenip mi geldik biz askere... dedi..

ne diyeyim be kardeşim nerene güveniyorsan oranı da al gel artık valla çekilcek gibi diil..
resim



8 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

Allaha emanet olsun, tez zamanda döner inşallah. işte onun ve onun gibi düşünen Mehmetciklerin sayesinde biz gece rahat uyuyoruz yatağımızda.

zoitsa dedi ki...

inşallah judy..çok zor beklemek ama yapavak bişi yok ..

Adsız dedi ki...

helal olsun...

ayci dedi ki...

...
of...

Swift as Desire dedi ki...

Allah sabır versin size ama kardeşine helal olsun cidden

Beyaz dedi ki...

Rabbim onları korusun

zoitsa dedi ki...

sağolun kızlar..

Beyaz dedi ki...

Hadi nerde kaldın gelmedin epeydir