12 Eylül 2010 Pazar

taksimde anladım

seneler önce görüşmeyi kestiğin bir dostunla tekrar buluşup aynı sohbeti edebilirmişsin meğer..
hatana rağmen affedermiş dost ;anladım..


....




seneler geçse bile aynı tatlıcıyı aynı yerinde bulur,aynı tatlıyı aynı çocukluk heyecanıyla yermişsin..
vücudun büyüyüp ilgi çekse de ruhun hala çocuk kalırmış ;anladım..

......



vücudunun nasıl olduğu önemli değil ,yüreğinin hissettiğiymiş kişinin benliği...
binlerce insanın arasına karışıp korkusuzca ''bana sarıl ''diye haykıranları gördüğümde anladım..

........
seneler geçtikçe değerlenirmiş binalar..kokusu değişirmiş ve dokusu...
gözlerimi kapatıp ellerimle eski taş binaya dokunup içindeki yaşanmışlıkları hissedebiliyormuş insan;anladım..

............



amaçlar aynıymış aslında,varılmak istenen yol da...




araçlar farklıymış sadece o yolda..
mumu suyun içine dikip yüreğimden aynı varlığa şükrettiğimde anladım..
......................




mekan bomboş olsa da;






bir büyük bardak kahve tüm sıkıntıları unuttururmuş insana..
o bomboş mekanda dostumla sohbet etmek en büyük coşkuymuş ;anladım...






7 yorum:

RuYaYLa dedi ki...

Nasılda iyi geliyor dimi ??? Bi gün bi kaçamak yapalım beraber zoim :)

eslemce dedi ki...

ne hoş bir gün geçirmişsin tatlım.Neşen daim olsun

Beyaz dedi ki...

:) ne güzel yaaaa

Judy Abbott dedi ki...

kahveeeeeee:))

fotoğraflara bayıldım, hep gördüğümüz, önünden geçtiğimiz yerleri ne kadar değişik göstermişsin.

zey0zey dedi ki...

arkadaş kardeşten öte gelir kimi zaman kafana sıçsa da gerçekse dostluğunuz affedersin bigün..

zoitsa dedi ki...

rüya;evet..çok iyi geliyor..

eslemce;teşekkür ederim canım..hepimizin..

beyaz;sen gidersin de ben gidemez miim:)

judy;kahve ısmarlarım bir dahaki gelişim de?

zey0zey;o zaman anlıyorsun sanırım gerçek arkadaş olduğunu..

zoitsa dedi ki...

rüya;evet..çok iyi geliyor..

eslemce;teşekkür ederim canım..hepimizin..

beyaz;sen gidersin de ben gidemez miim:)

judy;kahve ısmarlarım bir dahaki gelişim de?

zey0zey;o zaman anlıyorsun sanırım gerçek arkadaş olduğunu..