22 Eylül 2010 Çarşamba

zoi @ fitness

arkadaşların gazına gelip salona yazıldım mı;yazıldım..
1 hafta boyunca hadi gitmiyoz mu diye baskı yapmama rağmen ekildim mi ;ekildim..
...
gte giren şemsiye açılmaz felsefesini çoktan benimsemiş olan bünyem gelmezseniz gelmeyin lan diyip sırt çantasını alıp gayet sakin şekilde iş çıkışı salonun yolunu tuttum..
göptirikler hala yuvarlanmaya devam ederken ben süpersonik karın kaslarımla onlara hayatlarının şokunu yaşatıcam diye söylene söylene giriyordum ki içeri ;salonun kapısında bi dangos ;üstünde eşofman altında şıpıdık parmak arası terlik ..
tam kapıyı açıcam bu uzandı gülümseyerek ..lan zaten hiç hesapta yokken arkadaşlarım için salona yazılmışım..onlar da beni bir güzel ekmişler gelmemişler..dedim bu hödük dayak istiyo anlaşıldı işimiz var..
kötü kötü bakıp çektim kapıyı elinden..
içeri girdim bir güzel hazırlanıp havlumu aldım..baktım bizim 200lük spor hocası odasında internette dolaşmakla meşgul..
dedim zoi kendi işini kendin gör zaten bundan ne hayır gelecek..
gittim bir güzel koşu bandına tam başlattım yürümeye başladım pat kapıdaki dangos geldi kapattı..
-hoyttt dedim noluyo ...
-sizi şöyle alalım bakalım dedi..
-buraya ilk ben geldim sıranı bekle lafımla
-ben buranın spor hocasıyım demesi bir oldu..

ama ısınsaydım falan derken kendimi 60 mekik çekerken buldum..bok böceği gibi minderde yuvarlanıyorum artık resmen..


-acı yok zoi ..acı yok!!!

14 yorum:

zey0zey dedi ki...

ay ne sinir bozucu bir durum. =))))) güldüm hee

zoitsa dedi ki...

sorma zey0zey:)akşama yine tekerlenicem:)

Beyaz dedi ki...

hahaaa hocaya selam et benden.
bi 60 tanede halimi hatrımı sormadığın için çektirsin :P

Unknown dedi ki...

kolay gele :)

Judy Abbott dedi ki...

yahu aynen, geçen sene 4 arkadaş yazıldık spora. hani padişaha şikayete giden nasreddin hoca gibi bikaçay sonra aaa bi baktım arkamda kimse yok, tek başıma gidiyordum, o zaman da sıkıldım tabii , tek başıma minderlerde yuvarlanmaktan hiç hoşlanmam:))

zoitsa dedi ki...

beyaz;hiç mi insafın yok kız:)

gülin;sağol canım:)

judy;keşke burda olsan la:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

spor hocasıymış he.:)
Daha sıkı olmaya baya katkısı olacak sanırım bu durum.:)

esra dedi ki...

Bende iki aylık peşin ödeyip birinci ayı bile bitiremeden paramı yaktım:)))

NzN dedi ki...

süpermiş!! spor salonlarına hep para verdim hep de gitmedim!! umarım senin sonunda benim gib olmaz wallaha :))
spor hocasıyım ben sen gel bi bakiiim şuraya da çek mekikleri aklın başına gelsin.
bu yukarıdaki de hocanın baloncuğuu

Zeynep dedi ki...

zoi gözümün önüne yuvarlanman geldi kızma ama kendimi tutamadan gülüyorum yok böyle bişey yanında bende olsam tam olurdu diller 2mt dışarda soluk başka taraftan çıkarken:):):)

Unknown dedi ki...

:)öyle olur genelde karikatürüne bittim ,koptum

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hahahaaahha..nerden de buldun kızım o salonu...deli seni...

zoitsa dedi ki...

mavi tutku;gözü hep üstümde valla tekerleniyom sayesinde..

esra;bende çoook yaptım onu:)

NzN;Sırf o öküze inat gidiyom hırs yaptım..

nursel;tam tekerlenmelik olurduk ikimiz:)

dikişdersi;ben de kopmuştum buna beraber dalmışlar:)

nilmoon;sorma la süpersonik karın kaslarımı görceniz yakında:)

kişisel depresyon anları dedi ki...

hayırlı olsun darısı basımıza :D