1 Eylül 2010 Çarşamba

neden olmasın

resim
yeni bir mevsime girdik bugün..
dün tüm rehaveti ,tüm uyuşukluğu,tüm kötü şeyleri attım..ve yağmurla uyandım sonbaharın ilk gününe..
çadır kurmak istiyorum böyle bir günde..üstümde yağmurluk ve ince battaniye ateşin karşısında oturmak..
kahvemin içine bir kaç kahve çekirdeği atıp mis gibi kokusunu koklamak..
yağmur düştükçe üzerine sahilin hırçınlığını seyretmek istiyorum bu kez...-normalde korkarım ama bu sefer böyle istiyorum evet-
saçlarım ıslansın istiyorum,damlalar yüzüme düştükçe ruhum arınsın..
olur di mi?
.....neden olmasın..

9 yorum:

Beyaz dedi ki...

Bana bi fincan kahve yapar mısın?
Denizi izlerken eşlik ederim belki sana :)

Zeynep dedi ki...

BENCEDE OLUR NEDEN OLMASIN ARKADAŞIM

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

yağmur yağsa, uykum kaçsa, bir kuş konsa badi parmağıma, ağlardım bir başıma..
sevdadandır dedi annem aldırma..
aldırma gir koluma..

Judy Abbott dedi ki...

bu havalarda hep evde kalıp kediye sarılarak yuvarlanmak isterim. maalesef tırıs tırıs ofise gelmek zorundayım. hissiyatımı çok tatlı anlatmışsın, çok sevdim satırlarını.

zoitsa dedi ki...

beyaz;ne güzel olur di mi ama..

nurselim;olacak bi oruç bitsin doğru çadıra..

nilmoon;bizde sevda ne gezeeeerr:)

judy;ahhh biz de ofiste yazıyoruz böyle hayale dalıp işte:)

RuYaYLa dedi ki...

Ahh ahh valla ne güzel olurdu :)

Sophie dedi ki...

çok güzel bir blog bu,bir de sonbahar geldi mi,böyle güzel yazıları okumak ne hoş oluyor,teşekkürler zoitsa :)))

zoitsa dedi ki...

rüyayla;olacak biliyorum

sophie;hoş geldinnn çok teşekkür ederim

7.oda dedi ki...

bence de olacak, neden olmasın :)